اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

محموله 2 میلیارد ریالی کالای قاچاق در ساوه توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف و توقیف محموله 2 میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهرستان ساوه خبر داد.

محموله 2 میلیارد ریالی کالای قاچاق در ساوه توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، ایرج کاکاوند گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهم‌‌ترین اولویت‌های استان مرکزی، ماموران انتظامی مستقر در محور ساوه ـ سلفچگان به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بازرسی از خودرو توقیفی مقادیری انواع کیف موبایل و تبلت، انواع شارژر، لوازم یدکی، مواد غذایی و چمدان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش کالاهای کشف شده به مبلغ 2 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی از یکی از بندرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حرکت بوده است.

کاکاوند با بیان اینکه راننده با ارائه برگ سند جعلی قصد فریب مأموران را داشته است اظهار داشت: با تیزبینی مأموران فرد مذکور دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مسئول انتظامی ضمن هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/87001‌/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول