اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذر ماه جاری صورت گرفت

کشف کالای قاچاق در فارس

رئیس پلیس آگاهی فارس از کشف مقادیری کالای قاچاق در آذر ماه امسال در این استان خبر داد.

کشف کالای قاچاق در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز در سطح فارس ماموران انتظامی در هفته گذشته در سطح محورهای این استان موفق به شناسایی و توقیف شش خودرو سواری، یک کامیون و هشت اتوبوس حامل کالای قاچاق شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق از خودروهای توقیفی افزود: کالاهای کشف شده شامل یک‌هزار و 919 نوع کفش، 7 هزار و 215 نوع لباس، 3 هزار و 500 دستکش، 3 هزار و 500 لامپ کم‌مصرف، 60 چراغ قوه شارژی، 2 هزار و 736 پاکت سیگار خارجی، 10 کیف زنانه، 380 طاقه پارچه، 3 هزار و 500 دستکش، یک آبمیوه‌گیری، یک چرخ گوشت، دو موتور کولر گازی، یک‌هزار و 200 باطری اتومبیل، 163 قوطی روغن موتور و 715 قوطی گریس کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی فارس در ادامه تصریح کرد: 11 نفر نیز در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی این استان معرفی شدند.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول