اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندارخراسان جنوبی:

مشکلات کانون‌های مساجد خراسان جنوبی بررسی می‌شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که در آینده جلساتی برای بررسی مشکلات کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: در صورت فراهم شدن امکانات و اعتبارات به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کمک می‌شود.

مشکلات کانون‌های مساجد خراسان جنوبی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در دیدار با مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اظهار داشت: مساجد بهترین و امن‌ترین مکان در جامعه هستند.

وی با بیان این‌که در جامعه اسلامی  مساجد از یک جایگاه والایی برخودار هستند واین نقش در جامعه بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در جنگ تحمیلی مساجد نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی در راستای کمک به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قول مساعد داد و گفت: در آینده جلساتی با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار و در این جلسات مشکلات کانون‌های مساجد استان بررسی می‌شود.

کمک به مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید پررنگ‌تر شود

خدمتگزار با اشاره به وضعیت نامطلوب شرایط مالی استان‌ها، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن امکانات و  اعتبارات به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کمک می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که کمک به مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید پررنگ‌تر شود، اذعان داشت: در خراسان جنوبی ائمه جماعات و حوزه‌های علمیه بسیار فعالی وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: هرچه حضور مردم در مساجد پررنگ‌تر شود و علاقه‌مندی مردم به مساجد بیشتر شود از مشکلات متعدد و ناهنجاری‌های اجتماعی و فساد در جامعه جلوگیری می‌شود.

خدمتگزار با  بیان این‌که باید باور و اعتقاد مردم نسبت به نظام افزایش یابد، خاطر نشان کرد: مردم خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پرشوری داشته‌اند.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول