اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتسال:

افت فوتسال حاصل بی‌توجهی رسانه‌ها به این رشته است

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتسال گفت: در سال‌های اخیر فوتسال با افت محسوسی مواجه شده که این امر به خاطر بی‌توجهی رسانه‌ها به این رشته است.

افت فوتسال حاصل بی‌توجهی رسانه‌ها به این رشته است

محمدرضا حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: فوتسال با وجود موفقیت‌های خود در سطح ملی، اما در سطوح لیگی افت محسوسی دارد.

وی با بیان اینکه فوتسال رشته جذابی است، گفت: این رشته می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند اما این روزها شاهد افت زیادی در آن هستیم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتسال اضافه کرد: در سال‌های اخیر فوتسال با افت محسوسی روبرو شده و این پایین آمدن کیفیت در همه سطوح لیگ‌های فوتسال مشهود است.

وی با اشاره به شرایط فوتسال در سطح لیگ دسته یک امسال خاطرنشان کرد: در لیگ یک تیم‌ها به دو گروه خیلی خوب و خیلی بد تبدیل شدند که فقط در لیگ حضور دارند و کژدار و مریز به فکر حفظ سهمیه در لیگ هستند.

حیدریان ابراز داشت: تیم برناخوزستان شرایط خوبی در گروه یک دارد و سعی کرده از فرصت‌های به دست آمده امتیازات لازم را بگیرد.

وی تصریح کرد: شرایط تیم‌های حاضر در گروه یک به گونه‌ای است که در هفته‌های پایانی رقابت فشرده‌ای را شاهد خواهیم بود.

کاپیتان تیم برناخوزستان با بیان اینکه جدایی چند بازیکن اصلی باعث افت تیمش شده، خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات مالی چند بازیکن تأثیرگذار و اصلی جدا شدند و این موضوع در دور برگشت مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد.

وی با بیان اینکه هفته بعد استراحت داریم، ابراز داشت: در این مدت شرایط را برای ادامه کار فراهم کرده تا ضمن حفظ صدرنشینی بتوانیم مشکلات و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

حیدریان با اشاره به استقبال نکردن رسانه‌ها از انعکاس مسابقات فوتسال در سطوح مختلف عنوان کرد: نبود پخش زنده مسابقات لیگی فوتسال از سوی صدا و سیما و انعکاس دقیق و مستمر رسانه‌ها دیگر باعث افت فوتسال شده است.

وی در مورد بازی تیم علیصدر و برد این تیم در دور برگشت گفت: تیم علیصدر یکی از تیم‌های خوب گروه است و در بازی رفت هم بسیار خوب ظاهر شدند.

تیم فوتسال برناخوزستان در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال برابر تیم علیصدر همدان با حساب پنج بر دو مغلوب میزبان خود شد، اما با همان 20 امتیازی که داشته، همچنان صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول