اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

افزایش ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از افزایش ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

افزایش ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در جمع معلمان شهرستان جم بر لزوم توجه به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین بخش تربیت نیروی انسانی جامعه تاکید کرد.

وی افزود: سالانه شاهد تحول مهمی در رتبه‌های دانشگاه‌های دانش‌آموزان شهرستان جم هستیم و این مسئله نشان دهنده استعداد، پشتکار و همت والای آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: توجه به تحصیل و تربیت دانش‌آموزان در شهرک‌های مسکونی همواره مورد دغدغه مدیریت پالایشگاه بوده و در این راستا نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری است.

اسلامی تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز بدون شک آینده‌سازان فردای جامعه ما هستند و مدارس شهرک توحید باید نسبت به تربیت و تحصیل آنها همت بیشتری از خود نشان دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر شرکت پالایش گاز فجر جم نزدیک به 30 درصد انرژی کشور را تامین می‌کند و نقش این پالایشگاه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

مدیرعامل پالایشگاه جم از افزایش ظرفیت تولید گاز در پالایشگاه جم خبر داد و یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام گرفته و تدابیر اندیشیده شده و انجام اصلاحات لازم و رعایت جوانب فنی اعم از فرآیندی، ایمنی، زیست محیطی، استانداردها و پایش و اندازه‌گیری پارامترهای کیفی این امکان ایجاد شد که ظرفیت پالایشگاه به 125 میلیون مترمکعب برسد و هر سال ظرفیت تولید گاز در این مجموعه افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، جمعی از معلمان آموزش و پرورش شهرستان جم در مقطع ابتدایی که در شهرک توحید و مدرسه امید ایران مشغول به خدمت هستند از تاسیسات شرکت پالایش گاز فجر جم بازدید کردند.

بازدید از تاسیسات و اتاق کنترل مرکزی پالایشگاه و تشریح روند تولید گاز در پالایشگاه از برنامه‌های بازدید کنندگان بوده است.

حضور در سالن کنفرانس مرکزی و ارایه توضیحات لازم توسط کارشناسان و مدیرعامل نیز از دیگر برنامه‌های حضور بازدیدکنندگان بود.

شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور سالانه مورد بازدید گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین فرهنگیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2451/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول