اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر مطرح کرد

استعلام از مجلس برای توزیع عوارض آلایندگی پالایشگاه جم

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: برای توزیع عادلانه عوارض آلایندگی پالایشگاه جم، برای استفسار و استعلام از مجلس شورای اسلامی اقدام می‌کنیم.

استعلام از مجلس برای توزیع عوارض آلایندگی پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: احقاق حقوق مردم شهرستان جم از دغدغه‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه دغدغه مجموعه استانداری در قالب پیگیری‌ها و جلسات متعدد انفرادی و گروهی در مورد توزیع عادلانه عوارض آلایندگی در سطح شهرستان جم بوده، افزود: می‌دانیم که بخش‌هایی از شهرستان جم از موانع قانونی توزیع عوارض وصولی متضرر و محروم شده است.

عوض‌پور ادامه داد: به جای اینکه تفاسیر از آن قانون در قالب موضع‌گیری‌های شخصی باشد، از مرجع قانونی بالاتر استعلام شود. بر همین مبنا و به استناد به مفاد قانون 123 برنامه پنجم توسعه در راستای رفع ضرر بخش‌های شهرستان جم، شهرهای ریز و انارستان و دهیاری‌های تابعه، از همین امروز برای استفسار و استعلام از مجلس شورای اسلامی اقدام خواهد شد.

عوض‌پور تأکید کرد: بر این اساس و تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی از طرف مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه عادلانه توزیع عوارض آلایندگی، شهرداری جم اعتبارات پرداختی از منابع عوارض مذکور را هزینه نکند که در صورت هزینه کرد نیز از اقساط پرداختی آینده، کسر خواهد شد.

وی گفت: تمام تلاش مجموعه معاونت برنامه‌ریزی استانداری این‌است که تا یک هفته آینده پاسخی روشن و راهگشا در رفع این چالش، محقق شود. امیدوار هستیم در مجموع با تصمیمی مناسب و راهگشا شاهد احقاق حقوق همه شهرها و روستاهای شهرستان جم باشیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول