اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

عوارض آلایندگی پالایشگاه جم 43 میلیارد تومان است

فرماندار جم گفت: مبلغ کل عوارض آلایندگی پالایشگاه جم 43 میلیارد تومان است.

عوارض آلایندگی پالایشگاه جم 43 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم دارای موقعیتی حساس است و رسیدگی به این شهرستان امری لازم و ضروری است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های آنها مورد تاکید و توجه قرار دارد و همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

فرماندار جم با تأکید بر اینکه دغدغه مسئولان و کل مردم شهرستان جم در ارتباط با توزیع عادلانه عوارض آلایندگی در کل شهرستان است خاطرنشان کرد: مبلغ کل عوارض وصولی آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر با در نظر گرفتن جریمه دیرکرد، محاسبه پرداخت 43 میلیارد تومان مربوط به قانون تجمیع عوارض سال‌های 84 تا نیمه اول سال 87 بوده است.

زارع تصریح کرد: در آن سال‌ها که شهرهای ریز و انارستان فاقد شهرداری بوده‌اند، تنها شهرداری جم (ولایت) به عنوان مرجع قانونی واریز عوارض وصولی بوده است.

فرماندار جم خواستار توزیع عادلانه آلایندگی توسط پالایشگاه جم شد و گفت: پالایشگاه جم در پرداخت عوارض آلایندگی باید همکاری لازم را داشته باشد تا شاهد عمران و آبادانی شهرها و روستاها باشیم.

زارع افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها در این شهرستان مورد تاکید قرار دارد و به ویژه در مناطق محروم و دوردست اقدامات لازم را باید انجام دهیم.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول