اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/16

پوستر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر منتشر شد

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: پوستر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر منتشر شده است.

پوستر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر منتشر شد

قاسم مصفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدای معظم انقلاب اسلامی از آبان ماه امسال آغاز شده است.

وی از راه‌اندازی کاروان‌های خبری دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: نشست خبری کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

مصفا با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر امسال برای نخستین بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: آثار خبرنگاران استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، قزوین و زنجان در جشنواره مذکور شرکت داده می‌شود.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به توزیع فراخوان جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر اشاره کرد و گفت: کمیته تخصصی داوری مرکب از کارشناسان، متخصصان و استادان رشته‌های مربوطه تشکیل می‌شود.

وی رسانه‌های گروهی در فرآیند ارتباطات و جابه‌جایی اطلاعات در درون جامعه را سهیم دانست و بیان کرد: رسانه‌های گروهای با کارکرد خود در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌توانند به موازات تحولات عمیق در نهادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تغییر باورها و ارزش‌های مسلم جامعه کارساز باشند.

مصفا، رسانه‌های گروهی را دانشگاه عمومی در راستای شکوفایی و اعتلای فرهنگ جامعه و همچنین ترویج ارزش‌های اسلامی و ملی عنوان کرد.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره مذکور، اظهار کرد: آشنایی با ظرفیت‌ها و رقابت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها از اهداف برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول