اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان خبر داد

احیای بازی‌های بومی محلی در برازجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان از احیای بازی‌های بومی محلی در برازجان خبر داد.

احیای بازی‌های بومی محلی در برازجان

عبدالرسول استادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برازجان دارای پیشینه تاریخی بسیار بالایی است و باید برای آشنایی نسل جوان با تاریخچه این شهر اهتمام ورزیم.

وی افزود: تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی و حمایت از پژوهشگران و محققان این شهر در دستور کار قرار دارد و در این راستا از تمام توانمندی و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار برازجان خاطرنشان کرد: چند برنامه شاخص و محوری در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری برازجان تدوین شده که به تدریج عملیاتی و اجرایی می‌شود.

استادزاده تصریح کرد: معرفی بازی‌های بومی محلی و گسترش این بازی‌ها در محلات مختلف شهر برازجان مورد تاکید مسئولان قرار دارد و برای این مهم برنامه‌ریزی شده است.

وی از برنامه‌‌ریزی شهرداری برازجان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برنامه‌های متنوعی در این مسیر برگزار خواهد شد.

معاون شهردار برازجان از حمایت شهرداری برازجان از خبرنگاران و هنرمندان برازجان خبر داد و گفت: خبرنگاران و هنرمندان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و تلاش می‌کنیم با ساماندهی فعالیت‌های این قشر حمایت‌های لازم برای ایجاد انگیزه در این عزیزان را فراهم کنیم.

استادزاده بیان کرد: ارائه تسهیلات لازم برای گسترش فعالیت‌های هنرمندان و اهالی فرهنگ امری لازم است که شهرداری برازجان در این راستا اهتمام می‌ورزد.

وی از گسترش فعالیت‌های اجتماعی شهرداری برازجان خبر داد و افزود: شهرداری تلاش می‌کند در گسترش و توسعه فعالیت‌های اجتماعی اهتمام ورزد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز مشارکت کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول