اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

پرداخت سالانه 72 میلیارد ریال حقوق به کارکنان شهرداری برازجان

شهردار برازجان از پرداخت سالانه 72 میلیارد ریال حقوق به کارکنان این شهرداری خبر داد.

پرداخت سالانه 72 میلیارد ریال حقوق به کارکنان شهرداری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاءالله احمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان شورا و شهرداری برازجان اظهار داشت: شهرداری خدمات بسیار ارزنده‌ای به شهروندان ارائه کرده و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتری توسط این نهاد هستیم.

وی افزود: ما برای کار کردن آمده‌ایم و با تکریم ارباب رجوع و تخفیف ندادن به برخی افراد شهرداری را حیاط خلوت هیچ اداره، نهاد و ارگانی نخواهیم کرد و شهرداری جایی برای کسب درآمد و خدمت به مردم خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری برآیندی از وضعیت اقتصادی و درآمد مردم است و از فردا تمام مباحثی که مطرح خواهد شد را معاونین باید شروع و پیگیری کنند و ما نیز حاضریم هر دو ماه برای جوابگویی حاضر شویم.

احمدی پیرامون حقوق پرداختی شهرداری به کارمندان خود عنوان کرد: ماهیانه 30 میلیون تومان به اتوبوسرانی، 30 میلیون تومان به فضای سبز و 320 میلیون تومان حقوق خود شهرداری مرکزی است و حدود 100 نفر نیز در بخش‌های دیگر از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند که جمعاً 600 میلیون تومان حقوق در ماه و 72 میلیارد ریال در سال پرداخت می‌شود.

وی افزود: ما چند سیاست در نظر گرفته‌ایم، اول صرفه‌جویی، دوم استخدام نکردن نیرو، سوم اینکه اگر قرار است سازمانی اضافه شود نباید بار مالی برای شهرداری داشته باشد.

این مسئول ابراز داشت: ما سازمانی را در اختیار داریم و اگر روزی نتوانستیم به وظایف خود عمل کنیم باید بتوانیم بگوییم دست‌هایمان بالا و برویم؛ شاید کسی بیاید و بهتر از ما عمل کند.

شهردار برازجان بیان داشت: برای مشکلات موجود برنامه داریم و تلاش می‌کنیم جلوی خرابی‌ها را بگیریم و نکته دیگر اینکه همه حرف‌هایی که اینجا زده شد باید از فردا اجرایی شود و خواهش و دستور من این است که باید وقت گذاشته شود تا کار انجام پذیرد.

وی پیرامون درخواست‌های متعددی که برای کار به شهرداری داده می‌شود نیز گفت: ما همه نامه‌ها را به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهیم و اگر رئیس اداره یا سازمانی نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد این به ما ربطی ندارد.

احمدی در ارتباط با بدهی این سازمان به رسانه‌ها نیز عنوان کرد: رسانه ما پروژه‌های ما است که در قالب فضای سبز، ورودی شهر، مبلمان شهری و... در دید مردم قرار می‌گیرد؛ اگر خوب کار کنیم مشخص است و دلیلی ندارد ما به رسانه‌ها پولی پرداخت کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ما باید طوری با رسانه‌ها تبادل مالی و افکار داشته باشیم که مشکلات مردم حل شود نه با پیام تبریک و غیره بخواهیم پول را هدر دهیم و هدف ما تعامل سازنده با رسانه‌ها است.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول