اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری برازجان تعطیل شده است

شهردار برازجان گفت: کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری برازجان تعطیل شده است.

کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری برازجان تعطیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شهرداران شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرداری‌های دشتستان و حتی شهرداری برازجان با 62 سال قدمت هنوز در آمد پایدار ندارند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن برازجان در حال حاضر تعطیل است افزود: یا شهرداران قبلی اهمیت این کار را نمی‌دانستند و یا واقعا بد مدیریت شده است.

شهردار برازجان ادامه داد: کارخانه سنگ‌شکن ما بهترین شن و ماسه را تولید می‌کرده و کارخانه آسفالت ما هم به‌خاطر نداشتن فیلتر توسط محیط زیست تعطیل شده است.

احمدی با اشاره به تبادل خدمات بین شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری همه شهرداران شهرستان امری مهم است و مشارکت ما با هم برای تحقق خواسته‌ها، هم‌افزایی مدیریتی را به دنبال خواهد داشت که نتیجه آن خدمت به مردم است.

وی یکی از مشکلات شهرداری را تاخیر در پرداخت حقوق عنوان کرد و گفت: شهرداری برازجان 600 میلیون تومان در ماه حقوق پرداخت می‌کند و در آماری که از شهرداری‌های استان گرفته‌ام، برخی شهرداری‌ها 4 تا 5 ماه حقوق عقب افتاده دارند.

احمدی اضافه کرد: تعامل باید با مدیریتی ظریف برقرار شود ولی به این گونه نباشد که شهرداری به حیاط خلوت برخی دستگاه‌های دولتی تبدیل شود؛ شهرداری باید حیاط خلوت پروژه و خدمت به مردم باشد.

وی نبود منابع،  نپرداخت به موقع حقوق پرسنل، فقدان پرداخت آلایندگی کارخانجات مجاور و از بین رفتن ماشین‌آلات و فرسودگی آنها را به عنوان مشکلات مشترک شهرداری‌های شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول