اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار برازجان:

سازمان پسماند در شهرداری برازجان راه‌اندازی می‌شود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار برازجان گفت: سازمان پسماند در شهرداری برازجان راه‌اندازی می‌شود.

سازمان پسماند در شهرداری برازجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهزاد احمدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای شهر برازجان اظهار داشت: معاونت اجرایی شهرداری اصولاً درآمدزا نیست و 10 بخش زیر نظر این معاونت در حال فعالیت هستند که 75 درصد پرسنل شهرداری را شامل می‌شوند و اکثرا هم قشر کارگر هستند.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان شهردار، دیدگاه‌ها در حال تغییر است و ما می‌خواهیم معاونت اجرایی را از حالت اداره سنتی خارج کنیم و بدین منظور فقط احتیاج به زمان داریم.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار برازجان ادامه داد: از آنجا که آتش‌نشانی، فضای سبز، خدمات شهری و... زیر نظر این معاونت در حال فعالیت هستند ما به دنبال راهکارهایی برای درآمدزایی هستیم که اولین آنها می‌تواند احداث سازمان پسماند باشد تا زباله که به عنوان طلای کثیف شناخته می‌شود، به منبع درآمد پایدار خوبی برای شهرداری تبدیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در بخش آتش نشانی ما توانستیم این سازمان را با انجام کارهایی مثل ایمنی ساختمان‌ها درآمدزا کنیم و روال اداری آن طی شد تا بخشی از پولی که از ساختمان‌ها گرفته می‌شود به این سازمان واریز شود.

احمدی خاطرنشان کرد: در بحث فضای سبز نخستین دغدغه ما ساماندهی دکه‌ها و شهربازی‌های سطح شهر بود و باید نظارت کامل بر بخش خصوصی داشت.

وی پیرامون پارک موتوری شهرداری نیز گفت: پارک موتوری جدید در حال راه‌اندازی است و ما قصد داریم مکان قبلی این نهاد را به تعمیرگاه تبدیل کنیم و حتی اگر شد از افراد فنی شهرداری استفاده کنیم؛ البته استفاده‌های دیگری نیز از مکان می‌توان کرد که باید کارشناسی شده و تصمیم درستی گرفت.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار برازجان ادامه داد: آرامستان‌ها در همه شهرها منبع درآمد است و ما می‌توانیم با گرفتن یک آمبولانس و احداث غسالخانه درآمدزایی کنیم.

این مسئول متذکر شد: پیرامون سنگ‌شکن شهرداری پیشنهاد ما این است که دفتری از طرف شهرداری در دفاتر فروش ایجاد شود تا کار به صورت راحت انجام پذیرد و لازمه این کار اعتماد شورای شهر به شهرداری است چون شورا یعنی مردم شهر.

احمدی در پایان اذعان داشت: می‌توانیم از پتانسیل‌های شهر برازجان و منابعی که خود شهرداری در اختیار دارد استفاده کرد و با زدن تالار، رستوران، معدن، کارخانه نئوپان و... به درآمدزایی این سازمان کمک ویژه کرد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول