اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

منابع مالی عده‌ای از مردم یارانه نقدی است

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: عده‌ای از مردم فقط به یارانه به عنوان تنها منبع درآمد تکیه کرده‌اند.

منابع مالی عده‌ای از مردم یارانه نقدی است

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: تنها تکیه‌گاه و منبع درآمد عده‌ای از مردم یارانه نقدی است، بنابراین هرگونه اقدام و برنامه‌ریزی در زمینه حذف یارانه‌های نقدی، جایگزین‌سازی آن با کالا و امور دیگر با ظرافت، دقت و انجام مطالعات و کار کارشناسی انجام گیرد تا مردم به مشکلات مالی مبتلا نشوند.

وی حذف شدن یا تداوم پرداخت یارانه نقدی توسط دولت یازدهم را یکی از مباحث روز جامعه و دغدغه‌های پر چالش در برهه کنونی دانست و افزود: هر حرکت و گام رو به جلو در راستای زوایای مختلف این قانون باید با جلب نظر کارشناسان و مشاوران طراز اول اقتصادی صورت گیرد.

وی بر ضرورت بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی پیرو اجرای گام‌های بعدی قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: کارگاه‌ها و کارخانه‌‌ها در اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نقش زیادی دارد، بنابراین آثار مثبت و منفی اجرای این قانون بر روی آنها باید مطالعه شود.

علی‌پور با اشاره به اینکه طبق اعلام ریاست جمهوری روند اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تا پایان سال جاری تغییر نمی‌کند، اضافه کرد: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و زوایای مختلف آن نباید به بهای گزاف اجرایی شود، در حال حاضر دولت به دلیل پرداخت این وجوه با کسری بودجه روبه‌رو شده است.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فی‌النفسه این قانون برای جامعه مطلوب بوده و چشم‌انداز خوبی را برای کشور ترسیم می‌کند، ادامه داد: چنانچه مطالعات کافی و بررسی‌های دقیق در این مقوله انجام گیرد، به آینده مورد انتظار در سایه این قانون می‌توان دست پیدا کرد.

انتهای پیام/61002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول