اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تأکید دارد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه دولت بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را در بودجه 93 لحاظ نکرده است، گفت: مجلس اصرار و تأکید بر اجرای این طرح دارد و دولت موظف به انجام آن است.

مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تأکید دارد

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: در هدفمندی یارانه‌ها دو بحث مطرح بود.

وی افزود: بحث نخست اینکه دولت می‌خواهد دهک بالا را حذف کند که مجلس نیز استقبال کرد اما به دلیل اینکه اقدامی صورت نگرفت، از دستور مجلس خارج شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت هیچ گامی برای حذف دهک بالا برنداشته است، افزود: گام دوم نیز اجرای فاز بعدی هدفمندی یارانه‌هاست که انتظار می‌رفت دولت در بودجه سال 93 بیاورد که خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت در بحث هدفمندی یارانه‌ها دقت نمی‌کند، تصریح کرد: تأکید مجلس این است که دولت به بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بیشتر بپردازد.

کوچکی‌نژاد اذعان کرد: ما در میانه راه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هستیم و باید این مسیر را طی کنیم و هر قدر اجرای آن عقب انداخته شود به همان اندازه خسارت بیشتری به کشور تحمیل می‌شود.

وی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را مورد تأکید مجلس دانست و متذکر شد: مجلس در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مصر است و دولت چاره‌ای جز اجرای آن ندارد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه پنجم توسعه به پایان خود نزدیک می‌شود، خاطرنشان کرد: بودجه سال 93 تمام ساختار کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی بودجه عمرانی و جاری دولت در سال 93 را مبلغ 195 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: دولت در بودجه به نفت و مالیات رشد داده است.

کوچکی‌نژاد بودجه عمرانی کشور در سال 93 را با 5 هزار میلیارد تومان کاهش ذکر کرد و این موضوع را برای نمایندگان مجلس نگران کننده خواند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول