به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست با مسئولان بازرسی و رسیدگی به شکایات مردم استانداری با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت باشد، گفت: مسئولان باید رسیدگی به خواستهها و برطرف کردن مشکلات مردم را در اولویت برنامههای خود قرار دهند.
وی، تکریم و احترام به خواستههای مردم از سوی مسئولان را یک ضرورت خواند و اذعان داشت: احترام ویژه به مراجعات مردم در ارائه مشکلاتشان و پاسخگویی مطلوب به آنان باید مورد توجه مدیران باشد و باید مسئولان آن دستگاه در صورت امکان رفع مشکل کند و در غیر این صورت پاسخ قانعکنندهای به متقاضی ارائه کند.
استاندار بوشهر از راهاندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مردم خبر داد و یادآور شد: سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاههای اجرایی در استان فعال است ولی این تعداد سامانه ضمن اینکه افزایش مییابد به صورت 24 ساعته مشکلات مردم را بررسی و پاسخهای منطقی ارائه خواهد داد.
سالاری با اشاره به اینکه اکنون 5 سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاههای اجرایی فعال است، خاطرنشان کرد: به زودی این سامانه به 20 سامانه افزایش مییابد و تعداد کاربران این سامانهها به 20 نفر افزایش مییابد.
وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر میتوانند مشکلات، نظرات و خواستههای خود را در تمامی زمینهها با شماره تلفن 111 در میان بگذارند و دستگاه اجرایی ذیربط باید تا 24 ساعت پاسخهای لازم برای قانع شدن متقاضی ارائه کند.
انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004