اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افزایش 20 سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوشهر

استاندار بوشهر گفت: سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به 20 سامانه افزایش می‌یابد.

افزایش 20 سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست با مسئولان بازرسی و رسیدگی به شکایات مردم استانداری با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت باشد، گفت: مسئولان باید رسیدگی به خواسته‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی، تکریم و احترام به خواسته‌های مردم از سوی مسئولان را یک ضرورت خواند و اذعان داشت: احترام ویژه به مراجعات مردم در ارائه مشکلات‌شان و پاسخگویی مطلوب به آنان باید مورد توجه مدیران باشد و باید مسئولان آن دستگاه در صورت امکان رفع مشکل کند و در غیر این صورت پاسخ قانع‌کننده‌ای به متقاضی ارائه کند.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مردم خبر داد و یادآور شد: سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان فعال است ولی این تعداد سامانه ضمن اینکه افزایش می‌یابد به صورت 24 ساعته مشکلات مردم را بررسی و پاسخ‌های منطقی ارائه خواهد داد.

سالاری با اشاره به اینکه اکنون 5 سامانه نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی فعال است، خاطرنشان کرد: به زودی این سامانه به 20 سامانه افزایش می‌یابد و تعداد کاربران این سامانه‌ها به 20 نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر می‌توانند مشکلات، نظرات و خواسته‌های خود را در تمامی زمینه‌ها با شماره تلفن 111 در میان بگذارند و دستگاه اجرایی ذیربط باید تا 24 ساعت پاسخ‌های لازم برای قانع شدن  متقاضی ارائه کند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول