اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

بیمه روستاییان بوشهر گسترش می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر گفت: بیمه روستاییان بوشهر گسترش می‌یابد.

بیمه روستاییان بوشهر گسترش می‌یابد

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیر با اشاره به توافق انجام شده با بیمه سلامت، گفت: براساس این توافق ان‌شاءالله بیمه روستاییان گسترش می‌یابد و مردم از خدمات آن بیشتر بهره‌مند خواهند شد.

وی با تأکید بر رعایت سیستم ارجاع توسط مردم، خاطرنشان کرد: در صورتی که سیستم ارجاع توسط بیماران رعایت شود آنها می‌توانند از خدمات فرانشیزی پزشک متخصص که به صورت 10 درصد، 30 درصد و رایگان محاسبه می‌شود، بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بوشهر به تمهیدات اندیشیده شده در دانشگاه علوم پزشکی برای حذف رابطه مالی پزشک و بیمار، گفت: با تعیین ضریب اضافی و پرداخت آن پزشکان متخصص درصدد حذف ارتباط مالی پزشک و بیمار هستیم که این مهم مشروط به رعایت سیستم ارجاع توسط بیماران است.

حیدری به خرید تجهیزات تشخیصی و درمانی اعصاب و روان اشاره کرد و اذعان داشت: در بخش اعصاب و روان یکی از اقدامات خوبی که انجام شده خرید تجهیزات مدرن و بسیار خوب تشخیصی درمانی است که تاکنون مردم از آن محروم بوده‌اند.

وی با تأکید بر ارجاع بیمارانی که در طرح‌های غربالگری در سطح استان شناسایی می‌شوند، ابراز داشت: پزشکان همکار نسبت به ارجاع بیمارانی که در طرح‌های غربالگری در سطح استان شناسایی می‌شوند برای استفاده از امکاناتی که در مرکز اعصاب و روان بوشهر فراهم است، اقدام کنند.

انتهای پیام/66005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول