اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اجرای طرح کشوری شناسایی و درمان بیماران ضایعات نخاعی ـ اسکلتی در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر از اجرای طرح کشوری شناسایی و درمان بیماران ضایعات نخاعی ـ اسکلتی در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح کشوری شناسایی و درمان بیماران ضایعات نخاعی ـ اسکلتی در بوشهر

غلامرضا حیدری امشب در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت بندر دیّر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیّر، گفت: این دانشگاه با همکاری بیمارستان امام خمینی «ره » تهران طرح کشوری شناسایی و درمان بیماران ضایعات نخاعی- اسکلتی را به صورت پایلوت کشوری در استان بوشهر اجرا می‌کند.

حیدری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همکاری بیمارستان امام خمینی «ره » تهران در رابطه با بحث بیماران ضایعات نخاعی طرحی را به صورت پایلوت کشوری در استان بوشهر شروع خواهد کرد که شامل سه پروژه است.

وی با بیان اینکه در این پروژه‌ها پزشکان متخصص و فوق تخصص‌ بیمارستان امام خمینی «ره» تهران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آن مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان پایلوت کشوری است که در استان بوشهر اجرا خواهد شد و هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص با حضور قائم مقام وزیر در امور دانشگاه خواهیم داشت.

وی، هدف از اجرای این طرح را شناسایی و درمان افراد مبتلا به ضایعات نخاعی- اسکلتی در استان دانست و عنوان کرد: در این پروژه بیمارانی که به نوعی دارای ضایعات نخاعی و اسکلتی هستند شناسایی شده سپس توسط همکارانمان در استان بوشهر و همچنین بیمارستان امام خمینی «ره» تهران روند درمان آنها انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به زمان اجرای این طرح، بیان داشت: سعی خواهیم کرد این پروژه تا قبل از پایان سال‌جاری در استان بوشهر اجرایی شود.

حیدری با مهم ارزیابی کردن اجرای این طرح در استان بوشهر، متذکر شد: اجرای این طرح کمک بسیار بزرگی به بیمارانی است که با ضایعات نخاعی - اسکلتی مواجه بوده و تاکنون ناشناخته بودند و تشخیص و درمان آنها در استان میسر نبود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول