اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان:

83 درصد کارکنان کتابخانه‌های همدان دارای تحصیلات عالیه هستند

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: بالغ بر 83 درصد کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان دارای تحصیلات کارشناسی و بالاتر است.

83 درصد کارکنان کتابخانه‌های همدان دارای تحصیلات عالیه هستند

حسن عرفانی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان یکی از راه‌های پیشرفت کشورها را سرمایه‌گذاری بر روی نسل آینده دانست و اظهار کرد: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می‌تواند نقش خوبی در پیشرفت یک جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: جوانان به عنوان سرمایه اصلی جامعه‎ می‎توانند زمینه‎های رشد و پیشرفت در عرصه‎های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، هنری،‌ ورزشی و... نقش‌آفرین باشند.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه موفق می‌شود که به بهترین شکل از نیروی جوانان خود در عرصه‌های مختلف استفاده کند.

وی گفت: در این راستا اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اهتمام و اعتماد ویژه به جوانان تحصیلکرده و خلاق و به‌کارگیری آن‌ها در این مجموعه به عنوان یکی از جوان‌ترین و تحصیلکرده‌ترین اداره استان است.

عرفانی‌مقدم گفت: بالغ بر 83 درصد کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دارای تحصیلات کارشناسی و بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما از نظر جمعیت جوان، یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان است که اگر به شکل مناسب و با برنامه‌ریزی دقیق از توان این نیروی عظیم استفاده شود، یک فرصت بی‌نظیر را برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و ارتقای امنیت ملی کشور به ارمغان خواهد آورد.

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان افزود: در مقابل اگر این نیروی جوان به حال خود رها شود و به نیازهای منطقی آنان توجهی نشود، پیشرفت و رشد کشور دچار وقفه خواهد شد و امنیت ملی کشور به خطر خواهد افتاد.

وی در پایان افزود: ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت فعال جوانان در امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و تقویت روحیه تعاون و مسئولیت‌پذیری می‌تواند باعث پیشرفت هر چه بیشتر کشور اسلامی ایران در آینده‌ای نزدیک شود.

انتهای پیام/89029/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول