اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خبر داد

برگزاری 277 مورد مسابقه مکتوب و آنلاین در زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در طول هشت ماه نخست سال جاری 277 مورد مسابقه مکتوب و آنلاین در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار شده است.

برگزاری 277 مورد مسابقه مکتوب و آنلاین در زنجان

محمد ربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقای سطح کتابخانه‌ها و مطالعه برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 50 پیک مهر در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: 12 ایستگاه مطالعه نیز در مکان‌های پرتردد استان زنجان فعالیت می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: مجموعا 62 مورد پیک مهر و ایستگاه مطالعه در استان زنجان وجود دارد.

این مسئول هدف از برگزاری ایستگاه‌های مطالعه را تبیین منویات مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود: ایستگاه‌های مطالعه برای دسترس‌پذیری کتاب در اقشار مختلف جامعه راه‌اندازی می‌شود.

احمدخانی با بیان اینکه استفاده از فرصت‌های در انتظار و افزایش گرایش شهروندان به استفاده از وقت از اهداف راه‌اندازی ایستگاه مطالعه است، گفت: برنامه راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در شهرستان ابهر استان نیز برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات و مکتوب و آنلاین در سطح کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و بیان داشت: در آبان ماه امسال 47 مسابقه مختلف برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه 30 مسابقه آنلاین نیز در آبان ماه برگزار شده است، ادامه داد: 17 مورد مسابقه مکتوب نیز در این ماه در سطح کتابخانه‌ها برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مجموعاً 3 هزار و 934 مورد مسابقه مکتوب و آنلاین در سطح کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شده ابراز داشت: از این تعداد 3 هزار و 10 مورد مسابقه آنلاین و 924 مسابقه مکتوب نیز برگزار شده است.

احمدخانی با بیان اینکه در طول هشت ماه نخست سال‌جاری 277 مسابقه مکتوب و آنلاین مختلف برگزار شده، اضافه کرد: از این تعداد 232 مسابقه آنلاین و 45 مسابقه مکتوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات نهاد کتابخانه‌های عمومی برای همه اقشار جامعه برگزار می‌شود، گفت: فعالیت فوق برنامه‌ای مختلف از جمله حفظ قرآن و احکام برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند با حضور در کتابخانه‌های عمومی از برنامه‌ها و امکانات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول