اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط منطقه ویژه پارس جنوبی انجام می‌شود

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس از حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری شامگاه چهارشنبه در نشست با رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از جایگاه مهمی در صنعت نفت برخوردار است و روز به روز شاهد اعتلای بیشتر این قطب بزرگ اقتصادی هستیم.

وی افزود: پارس جنوبی توجه ویژه‌ای به محیط پیرامونی دارد و در عرصه‌های مختلف شاهد این حمایت‌ها هستیم که به ویژه در حمایت از نخبگان اقدامات خوبی انجام شده و می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس با تأکید بر حمایت همه جانبه از نخبگان استان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه سهم عمده‌ای از جهاد اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب را برعهده دارد که باید با توجه ویژه استعدادهای بالقوه آنها را شکوفا کرد.

نصوری از حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با صنعت نفت و گاز و پتروشیمی خبر داد و گفت: این مهم با همکاری مدیریت پژوهش منطقه ویژه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: حمایت از پژوهشگران نخبه و همچنین حمایت از تجاری سازی اختراعات نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که امیدوار هستیم محقق شود.

مدیرعامل پارس جنوبی ابراز داشت: تجلیل از برترین‌های کنکور، حمایت از برگزیدگان و برترین‌های المپیادها مورد توجه این سازمان قرار دارد.

نصوری افزود: برگزاری اردوهای علمی بازدید از منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی و عسلویه امر مهمی است که تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت جوانان استان دارد.

در این نشست در ارتباط با تأسیس خانه نخبگان جوان نیز بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول