اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی عسلویه:

پارس جنوبی عوارض آلایندگی عسلویه را پرداخت نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی عسلویه گفت: پارس جنوبی عوارض آلایندگی عسلویه را پرداخت نمی‌کند.

پارس جنوبی عوارض آلایندگی عسلویه را پرداخت نمی‌کند

احمد بازیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بندر عسلویه از بنادر مهم و ارزشمند در سطح کشور است و در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص شهر عسلویه اقلیت‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوتی وجود دارند و این امر موجب شده تا کمبود فضاهای فرهنگی را در شهر احساس کنیم، چرا که کمپ‌های مختلف شرکت‌های پارس جنوبی توجهی به این موضوع ندارند.

رئیس شورای اسلامی عسلویه با اشاره به افتتاح قریب‌الوقوع بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خاطرنشان کرد: افتتاح این بیمارستان در واقع کمک خوبی برای درمانگاه خانواده در عسلویه است.

بازیاری در ادامه به مشکلات مدارس عسلویه اشاره کرد و گفت: ما در آموزش و پرورش احساس کمبود امکانات و تجهیزات می‌کنیم؛ چرا که در حق عسلویه کم‌لطفی شده و به مدارس اینجا توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در عسلویه نیز بیان کرد: در ارتباط با زمین‌های ورزشی امکاناتی نداریم با اینکه چندین تیم ورزشی و قهرمان داریم ولی به سختی تمرین می‌کنند و هیچ گونه امکاناتی ندارند.

رئیس شورای اسلامی عسلویه تاکید کرد: بانوان عسلویه از کمبود امکانات ورزشی رنج می‌برند و برای ورزش کردن با مشکلات بسیاری مواجه‌اند و زمینی مخصوص خودشان ندارند.

بازیاری خواستار پرداخت عوارض آلایندگی توسط شرکت‌های پارس جنوبی شد و افزود: از سال 85 تاکنون منطقه ویژه از پرداخت عوارض آلایندگی سر باز می‌زند و باید فکری اساسی برای این مسئله شود.

وی اضافه کرد: این مسئله خلاف قانون و عرف است، مگر می‌شود یک شرکت هوا، آب، خاک و دریا را آلوده کند و از پرداخت هزینه‌های آن سر باز بزند.

بازیاری خاطرنشان کرد: برای رشد و پیشرفت عسلویه باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره برد و در این مسیر هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول