اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

توسعه نیازمند راه‌اندازی کارخانه‌های صنعتی‌ است

امام جمعه فهرج گفت: توسعه شهرستان‌های فهرج، ریگان، بم و نرماشیر نیازمند راه‌اندازی کارخانه‌های صنعتی‌ است.

توسعه نیازمند راه‌اندازی کارخانه‌های صنعتی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی عصر امروز در نخستین کارگروه شهرداران شرق استان کرمان اظهار داشت: برای توسعه شهرستان‌های فهرج، ریگان، بم و نرماشیر نیازمند راه‌اندازی کارخانه‌های صنعتی متعدد هستیم. 

وی با اشاره به محرومیت منطقه عنوان کرد: برای محرومیت‌زدایی از منطقه شرق کرمان باید به سمت صنعتی شدن حرکت کرد و از تک‌محصولی خارج شد.   

محمد برزنگ، فرماندار فهرج نیز در این جلسه بر توسعه شرق استان کرمان تأکید کرد و گفت: باید برای آبادانی این منطقه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و شهرداران از تجارب یکدیگر بهره ببرند.

مهدی قائمی، شهر‌دار فهرج نیز با اشاره به رویکرد استاندار کرمان بر جذب سرمایه‌گذار در شهر‌داری‌ها خواستار استفاده از ظرفیت‌های مناسب شهر‌داری‌ها برای ایجاد زیر‌ساخت‌های مناسب شد.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی شهر‌داری‌ها پیگیری‌های لازم برای برگزاری کارگروه‌های شهرداران انجام شد تا کمک‌هایی از جمله کمک فکری، ماشین‌آلات و زیر‌ساخت‌ها را داشته باشیم.

قائمی، خواستار تشکیل و تداوم این جلسات شد و عنوان کرد: در این کار‌گروه تصمیماتی برای کمیته‌های تخصصی معماری و شهر‌سازی شرق استان، کمیته گردشگری و برنامه‌ریزی و امور مالی‌ حقوقی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/80013/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول