اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهگلان:

توسعه منابع مالی پایدار اولویت شهرداری دهگلان است

شهردار دهگلان گفت: ایجاد و توسعه منابع مالی پایدار به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان اولویت شهرداری است.

توسعه منابع مالی پایدار اولویت شهرداری دهگلان است

فریدون جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: با شروع فصل سرما و پایان فصل عمرانی و با توجه به بارش‌های فصلی و برف‌گیر بودن منطقه، شهرداری برنامه‌های خاصی در ایام زمستان اجرا می‌کند.

وی در مورد برنامه‌های شهرداری دهگلان در قالب طرح زمستانه امسال خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات ستاد بحران و تهیه مخلوط نمک و شن و ماسه مورد نیاز، آمادگی کامل برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر را داریم.

به گفته جواهری، نیروهای ستاد برف‌روبی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم به صورت کشیک شبانه‌روزی در این طرح فعالیت می‌کنند.

شهردار دهگلان گفت: با هماهنگی ادارات مربوطه به منظور جلوگیری از انجام حفاری در کوچه و معابر در فصل نزولات آسمانی سعی داریم تا آسایش بیشتری را برای شهروندان مهیا کنیم.

جواهری با بیان اینکه توسعه خدمات موثر به شهروندان با ایجاد منابع مالی پایدار و برنامه‌ریزی منسجم محقق می‌شود، تصریح کرد: استخدام نیرو‌های متعهد، راه‌اندازی سیستم‌های نرم‌افزار و سخت‌افزارهای جدید برای رهایی از سیستم‌های قدیمی و کارافتاده و منسوخ شده اداری از جمله اقدامات شهرداری در راستای تحقق این مهم است.

وی افزود: ارائه خدمات بهتر به شهروندان این شهر نیازمند تعامل و همکاری بیش از پیش استانداری، شورای اسلامی، فرمانداری و ادارات خدمات‌رسان شامل آبفای شهری، شرکت گاز، برق و مخابرات است.

جواهری با اشاره به اهمیت دیدارهای مردمی در برنامه‌ شهرداری خاطرنشان کرد: در دوره‌های قبلی در زمینه پاسخ به ارباب رجوع مشکلات زیادی وجود داشت که به منظور رفع این مشکلات سعی کردیم در این دوره در تمام ساعات اداری پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی افزود: به همین منظور برگزاری جلسات اداری را به بعدازظهرها و خارج از وقت اداری انتقال داده‌ایم.

شهردار دهگلان در پایان هدف از برگزاری این دیدارها را رفع مشکلات مردم دانست و افزود: با توجه به نوع مشکلات مطرح شده برای حل و فصل آنها از طریق خود اداره مشکلات را به واحدهای مرتبط ارجاع می‌دهیم و در صورت نیاز به منظور حل و فصل مشکلات مردم برای افراد جلسه‌های حضوری تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/‌79019/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول