اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

تغییرات پیاپی مدیران برای ورزش اصفهان سم است

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: تغییر پیاپی مدیران در ورزش بزرگترین آسیب را به ورزش اصفهان می‌زند.

تغییرات پیاپی مدیران برای ورزش اصفهان سم است

کامران ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورزش اصفهان و اولویت‌های پیشرو برای مدیرکل ورزش و جوانان استان در آینده اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون مدیر جدیدی برای ورزش اصفهان در نظر گرفته نشده است اولویت نخست ورزش اصفهان باید تکمیل نقش جهان باشد چراکه حق مردم اصفهان است.

وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه یک حق عمومی و معضل بزرگی برای ورزش استان است و تا حدود 70 درصد انرژی سیستم ورزش استان را می‌گیرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آقای چرخانی گفته می‌توان ورزشگاه انقلاب و تختی را به فروش رساند و از پولش ورزشگاه نقش جهان را تکمیل کرد افزود: این کار از لحاظ قانونی مشکل دارد چراکه این ورزشگاه جزو اموال دولتی است و تغییر کاربری که باید صورت بگیرد شهرداری چندین برابر از فردی که قصد داشته باشد این زمین‌ها را خریداری کند پول می‌گیرد.

وی گفت: چرا این پیشنهاد را نمی‌دهیم که ورزشگاه انقلاب را به طور مثال تبدیل به پنج سالن کنیم و تختی را تبدیل به 10 مجموعه ورزشی کنیم که 10 هیئت ورزشی بتوانند از آن استفاده کنند.

ارباب‌زاده ادامه داد: با توجه به شرایط تغییر مدیران در ورزش بزرگ‌ترین آسیب را به ورزش اصفهان همین تغییرات پیاپی مدیران می‌زند در صورتی که مسئولین باید حداقل یک برنامه پنج ساله را از مدیران خود بخواهند.

وی تاکید کرد: چه اعتبارات و چه نیروی انسانی با این تغییرات به هم می‌خورد و این برای ورزش مانند سم است.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: معضل دیگری که گریبان‌گیر ورزش ماست در حال حاضر انتخاب رئیس هیئت است، درست است که رئیس هیئت با برگزاری مجمع انتخاب می‌شود اما زمانی که عملکردش ضعیف باشد پروسه کنار گذاشتنش بسیار مشکل و دردسرساز می‌شود.

وی تصریح کرد: خصوصی‌سازی به ورزش آسیب می‌رساند چراکه به طور مثال یک نفر در بخش خصوصی از اداره کل یک استخر در مزایده می‌گیرد و این سرمایه را که رقم بسیار بالایی برای آن هزینه شده است را با رقم بسیار کمتری در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهیم و بخش خصوصی هم حداکثر استفاده را از این مکان می‌برد اما پس از یک سال که قراردادش تمام می‌شود یک جنازه به عنوان استخر تحویل می‌دهد و باید مبلغ بسیار بالایی را به طور مجدد هزینه کنیم تا این استخر بازسازی شود که این به ورزش بسیار آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول