اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ورزش اصفهان نیازمند مدیریت منطقی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ورزش اصفهان نیازمند مدیریت منطقی است، گفت: بدون شک با سرکار آمدن دولت تدبیر و امید، آرامش به ورزش اصفهان باز می‌گردد.

ورزش اصفهان نیازمند مدیریت منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جزینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه وضعیت مدیریت ورزش در استان اصفهان دچار یک مدیریت ضعیف شده است، اظهار کرد: مدیریت ورزش در اصفهان دچار کینه‌ورزی و غرض‌ورزی‌های شده است که روز به روز ورزش اصفهان را به نابودی و قهقرا نزدیک‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ورزش اصفهان که داعیه پرچمداری کشور را داشت، در حال حاضر در ضعیف‌ترین دوران عمر خود به سر می‌برد، اضافه کرد: در حال حاضر امکانات ورزشی استان اصفهان در پایین‌ترین حد ممکن قرار دارد و این امکانات نیز در حال فرسودگی و از بین رفتن است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ورزشکاران اصفهان با پایین‌ترین امکانات و مدیریت به مسابقات اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این وضعیت به صورتی است که ورزشکاران اصفهان در برخی از موارد در نماز‌خانه‌ها و در هوای سرد، شب را تا صبح به سر می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات هیئت‌های ورزشی اصفهان با تشنج‌ها، حق‌خوری‌ها، تخلف‌های متعدد و به صورت تشرفاتی برگزار می‌شود، ادامه داد: مدیرکل تربیت بدنی برای خوش خدمتی شخصی، مدرک جعلی ارائه می‌دهد و با استفاده از مسئولیتی که نزد وی یک امانت الهی است، مکاتبات و اقداماتی به دروغ در راستای منافع شخصیش انجام می‌دهد.

جزینی با اشاره به اینکه فوتبال، کشتی، والیبال، بسکتبال و تمام ورزش‌های استان دچار بهم‌ریختگی و آشفتگی بسیار شده است، تاکید کرد: ورزشکاران، همشهریان، اصحاب رسانه و مسئولان از این وضعیت نا‌راضی هستند و در حال حاضر ورزش اصفهان بیش از هر موضوع دیگری به آرامش و یک مدیریت منطقی نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش اصفهان به همدلی و گذشت نیاز دارد، نه کینه‌ورزی و انتقام‌گیری، افزود: بدون شک با سرکار آمدن دولت تدبیر و امید، آرامش به ورزش اصفهان باز می‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بنا به فرموده امام خمینی (ره)، انقلاب ما انقلاب مستضعفان و پا‌برهنگان است، گفت: با توجه به این موضوع می‌طلبد که به عنوان اعضای شورای شهر اصفهان باید همواره مدافع این قشر زحمتکش باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و مدیریت شهری باید بودجه شهری را به جای بردن به سوی مناطق مرفه و افزایش رفاه برای مناطق خوش‌نشین، آن را به سمت مناطق محروم ببرند، اظهار کرد: بیشترین جمعیت اصفهان نیز در این مناطق هستند و باید با اختصاص بودجه‌های مناسب از محرومیت‌های شهر‌سازی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی مناطق محروم بکاهیم.

جزینی با تاکید بر اینکه در شهر اصفهان برخی از مناطق به میزان بسیاری بوی محرومیت می‌دهند و با وجود تلاش‌های بسیار صورت گرفته در طول سال‌های گذشته در این مناطق، همچنان این مناطق به توجه جدی نیاز دارند، افزود: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر باید به عنوان نخستین اولویت‌های شهرداری در بودجه‌بندی برای شهر باشد.

وی تصریح کرد: در گذشته اقدامات بسیاری در این زمینه صورت گرفته است، اما باید به مناطق محروم شهر رسیدگی بیشتری شود تا بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر کاهش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سلامت و تندرستی، آرامش و نشاط شهر در ورزش است، اضافه کرد: با توجه به این موضوع باید سهم خوبی از بودجه شهر به ورزش اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بودجه شهر اصفهان برای ورزش، حدود یک‌هزارم بودجه کل شهر است، تاکید کرد: شهردار، شهرداران تمام مناطق و اعضای شورای اسلامی شهر باید در راستای افزایش این بودجه تلاش مضاعفی داشته باشند تا ورزش شهر به ویژه ورزش بانوان، همگانی و سرانه ورزشی شهر به استاندارد‌های جهانی نزدیک شود.

جزینی با تاکید بر اینکه خرج کردن در ورزش هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشوری برای خوب اداره شدن و دست‌یابی به اهداف خود و برای سرافرازی در دنیا و دست‌یابی به استقلال حقیقی نیازمند مردمی سالم، با‌نشاط و برخوردار از قدرت اراده و تصمیم‌گیری است.

انتهای پیام/63004/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول