اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان مسابقات قهرمانی ووینام کشور

رزمی‌کاران قزوینی 5 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

رزمی‌کاران قزوینی در جریان مسابقات قهرمانی ووینام کشور پنج نشان رنگارنگ را از آن خود کردند.

رزمی‌کاران قزوینی 5 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رزمی‌کاران تیم رزمی ووینام استان قزوین در جریان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با حضور بیش از 200 رزمی‌کار از سراسر کشور به میزبانی کرمان برگزار شد، پنج نشان رنگارنگ را تصاحب کردند.

اکبر نادری رزمی‌کار قزوینی نخستین ورزشکار طلایی تیم ووینام استان قزوین بود که در رده‌سنی نوجوانان موفق شد با درخشش خود عنوان قهرمانی وزن منهای 45 کیلوگرم این مسابقات را به دست آورد.

حسین رستمی دیگر ورزشکار نوجوان این استان هم در جریان این مسابقات و در وزن منهای 42 کیلوگرم موفق شد با کسب مدال نقره عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کند.

اما سجاد نوروزی تنها رزمی‌کار رده‌سنی جوانان تیم  ووینام استان قزوین بود که در جریان برگزاری این مسابقات موفق شد در وزن به علاوه 90 کیلوگرم نشان نقره را به دست آورد.

مجید مهرابی و جواد جعفری نیز دو تن از ورزشکاران این استان بودند که در جریان رده‌سنی بزرگسالان این مسابقات به ترتیب در اوزان منهای 54 کیلوگرم و منهای 68 کیلوگرم نشان‌های نقره و برنز را به دست آوردند.

اما رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین هم با بیان اینکه تیم ووینام این استان در جریان مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشت، اظهار کرد: هدایت و مربیگری تیم ووینام استان قزوین در این رقابت‌ها برعهده سیدمهدی ناصری بود.

افشین هادی چگینی عملکرد رزمی‌کاران قزوینی در این مسابقات را خوب و امیدوارکننده دانست و بیان کرد: قزوین یکی از استان‌های مطرح کشور در ووینام محسوب می‌شود و هر ساله در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور در این سبک رزمی عناوین و نشان‌های خوبی را به دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه رزمی‌کاران تیم ووینام استان قزوین با  درخشش در این مسابقات جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی را کسب کردند، عنوان کرد: بدون شک و با توجه به آمادگی ورزشکاران قزوینی انتظار می‌رود در پایان رزمی‌کاران این استان بتوانند با اعتماد و جلب نظر کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول