اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات رزمی قهرمانی کشور

رزمی‌کار کرمانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

منصور صادقی رزمی‌کار کرمانی به اردوی آمادگی تیم ملی‌ دعوت شد.

رزمی‌کار کرمانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسابقات ورزش‌های‌ رزمی قهرمانی سبک ووینام عصر امروز با رقابت 200 شرکت‌کننده در قالب 14 تیم از استان‌های خوزستان، لرستان، قم، اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌شرقی، زنجان، گلستان، البرز، اراک، خراسان جنوبی و کرمان به کار خود پایان داد.

محمدعلی حمیدی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات ورزش‌های‌ رزمی قهرمانی سبک ووینام به میزبانی کرمان در سه رده تیمی با 200 شرکت کننده برگزار شد و کرمان چهار طلا و سه نقره را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: در رده تیمی نوجوانان مازندران با کسب دو طلا، دو نقره مقام نخست را به دست آورد، کرمان با یک طلا، سه نقره و سه برنز مقام دوم و خراسان جنوبی مقام سومی این رده از مسابقات را با یک طلا، دو نقره و سه برنز کسب کرد.

حمیدی با بیان اینکه اینکه خوزستان مقام نخست رده تیمی جوانان را با سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز به دست آورد، ادامه داد: مقام دوم رده جوانان را گیلان با دو طلا و سه نقره و کرمان نیز در این رده با دو طلا و یک نقره مقام سوم را از آن خود کرد.

حمیدی از برگزیدگان رده تیمی بزرگسالان با برتری استان لرستان با کسب چهار طلا خبر داد و گفت: استان گیلان و خوزستان در این رده هر کدام با دو طلا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات به صورت تیمی برگزار شد، بیان داشت: استان کرمان با شرکت دو تیم در رده بزرگسالان توانست یک مدال طلا کسب کند.

حمیدی عنوان کرد: منصور صادقی در وزن ‌60- کیلوگرم از رده بزرگسالان کرمان به اردوی آمادگی تیم ملی تهران دعوت شد که پس از آن به فستیوال جهانی مسابقات رزمی در کیش اعزام می‌شود.

انتهای پیام/80011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول