اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

فعالیت2500 ورزشکار سازمان‌یافته رزمی در قم

دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی استان قم این هیئت را جزو یکی از هیئت‌های برتر ورزش قم در چهار سال اخیر عنوان کرد و گفت: 2500 ورزشکار سازمان‌یافته رزمی در قم فعالیت می‌کنند.

فعالیت2500 ورزشکار سازمان‌یافته رزمی در قم

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: عملکرد هیئت در چهار سال گذشته به شکلی بود که هم در میادین داخلی و هم در مسابقات برون‌مرزی افتخارات زیادی نصیب ورزش قم کرده است.

وی ادامه داد: ما در سال گذشته بیشترین مدال را از رقابت‌های برون‌مرزی داشتیم و از این نظر برترین هیئت ورزشی بودیم، ضمن اینکه در ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی قم در چهار سال اخیر، هیئت ورزش‌های رزمی همواره جزو سه هیئت برتر بوده است.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: ما همواره سعی کرده‌ایم یکی از هیئت‌های فعال ورزشی باشیم و تصور می‌کنم که آمار 2500 ورزشکار سازمان‌یافته فعال در این هیئت و همچنین کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات کشوری و بین المللی گویای این مهم باشد.

وی با اشاره به فعالیت این هیئت ورزشی که در سبک‌های مختلف فعال است، اضافه کرد: نگاهی به عملکرد این هیئت ورزشی نشان می‌دهد که هیئت ورزش‌های رزمی قم در هر سال به منظور رشد و توسعه ورزش‌های رزمی در قالب مسابقات لیگ و قهرمانی، بیش از 50 رقابت استانی برگزار کرده است.

رشیدی عنوان داشت: با اعتمادی که فدراسیون ورزش‌های رزمی به ما دارد یکی از معدود استان‌هایی هستیم که در سال‌های اخیر بیشترین میزبانی رقابت‌های مهم رزمی کشور را عهده‌دار بوده‌ایم و همین امسال نیز رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم برگزار شد.

وی یادآور شد: در بخش آموزش برگزاری چندین دوره کارگاه آموزشی، مربیگری درجه‌های 1، 2 و 3 و همچنین استاژها و کارگاه‌های فنی صورت گرفته است و در عرصه قهرمان‌پروری و ترویج این رشته در بین نوجوانان و جوانان علاقه‌مند گام‌های خوبی برداشته شده است.

دبیر سابق هیئت ورزش‌های رزمی استان قم همچنین به مهم‌ترین موفقیت ورزش‌های رزمی قم در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موفقیت ارزنده ورزش‌های رزمی قم در سال 1392 کسب یک نشان طلا و سه مدال نقره رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه است که توسط رضا اکرام فرد، علی مختاری، محمدجواد صادق و خانم خدیجه رضایی رقم خورد که البته جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ فدراسیون ورزش‌های رزمی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم به سبب پشتیبانی از ورزشکاران ما در اعزام به این پیکارها نیز تقدیر کنم.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول