اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

حمایت 2200 حامی از ایتام دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت 2200 حامی از ایتام دشتستان خبر داد.

حمایت 2200 حامی از ایتام دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و تاکید زیادی بر رضایت‌مندی مددجویان داریم.

وی افزود: توجه به بهداشت و سلامت مددجویان نیز از جمله اولویت‌های مدیران کمیته امداد است و امیدواریم به این مهم برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از اجرای طرح چکاپ قلب و عروق برای ایتام تحت حمایت در رده سنی 12 الی 25 سال خبر داد.

عدنانی گفت: با هماهنگی انجام گرفته با مراکز درمانی که شامل پزشک عمومی، آزمایشگاه و متخصص قلب می‌شود تعداد 55 نفر از ایتام تحت حمایت این مدیریت اقدام به اجرای طرح چکاپ شده است.

وی افزود: در این راستا با هدف جلوگیری از پیشرفت بیماری تعدادی از افرادی که بیمار تشخیص داده شده‌اند برای ارائه خدمات تخصصی‌تر آنها اقدامات لازم انجام شده است.

عدنانی ابراز داشت: سرانه هر نفر برای چکاپ قلب و عروق 500 هزار ریال بوده که مجموعاً در این راستا مبلغ 27 میلیون و 500 هزار ریال در این شهرستان هزینه شده است.

وی از حمایت 2200 حامی از ایتام دشتستان خبر داد و افزود: بیش از 2 هزار و 287 حامی از ایتام شهرستان دشتستان حمایت می‌کنند.

عدنانی بیان داشت: تعداد ایتام تحت حمایت در شهرستان دشتستان 739 نفر است که توسط حامیان محترم حمایت نقدی و غیر نقدی می‌شوند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول