اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حشمت‌الله قنبری ‌در ‌یادواره ‌شهدای سوادکوه:

آرمان‌های شهدا به غارت رفتنی نیست

کارشناس دینی صدا و سیما با اشاره به ارزش و اهمیت شهیدان، گفت: آرمان‌های شهدا به غارت رفتنی نیست.

آرمان‌های شهدا به غارت رفتنی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حشمت‌الله قنبری امشب در سومین یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه با تاکید بر اینکه شهیدان زنده‌تر از ما هستند، گفت: یادواره شهدا به عنوان مجلس ختم ما و افتتاح شهیدان است.

کارشناس دینی صدا و سیما با بیان اینکه جفا‌ست که بگوییم آرمان‌های شهدا به غارت می‌روند، افزود: آرمان‌های شهدا به غارت رفتنی نیست و شهیدان بهترین حافظ آن محسوب می‌شوند.

وی خواستار تبیین حیات شهیدان و چگونگی استفاده از ارزش‌های آن در جامعه شد و خاطرنشان کرد: درک زنده بودن شهدا و ارزش‌های آنان باید مورد توجه دست‌اندرکاران قرار گیرد.

قنبری با اشاره به تلاش خط انحراف برای از بین بردن نظام دینی در هشت ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، تصریح کرد: "هل من ناصر و ینصرنی" با مساعدت شهیدان سبب جمع شدن مشکلات بعد از انتخابات شد.

کارشناس دینی صدا و سیما با بیان اینکه شهید افق اعلی است که نامش شهری را به حرکت در خواهد آورد، افزود: تکریم شهید به معنای برپایی و عمل به آرمان‌های شهیدان است.

انتهای پیام/86015/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول