اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی سوادکوه شمالی:

ملت با‌بصیرت ایرا‌‌ن ‌هیچگاه ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ‌ملت با بصیرت ایرا‌‌ن ‌هیچگاه ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند.

ملت با‌بصیرت ایرا‌‌ن ‌هیچگاه ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به اهمیت حماسه 9 دی ماه اشاره کرد و ‌افزود: 9 دی روز بصیرت و میثاق با امامت و ولایت است.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه شمالی به سابقه تاریخی شیعه اشاره کرد و ‌اظهار داشت: شیعیان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در طول تاریخ از بی‌توجهی به امامت و ولایت صدمه دیده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد ضربه به ولایت و امامت را داشتند، خاطر‌نشان کرد: دشمنان احساس کردند که می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های خود، امامت و ولایت را دوباره منکوب و خانه‌نشین کنند.

مهدوی با اشاره به همراهی ملت ایران با امامت و ولایت ‌گفت: مردم ما در طول تاریخ این درس را گرفتند که باید همیشه در صحنه حاضر باشند و ‌هیچگاه امام، انقلاب و ولایت را تنها نگذارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه مردم ما بصیر و آگاه و فهیم هستند و شعار کربلا را با شعور گسترده‌ای به تعداد ملت ایران بازخوانی کردند، اضافه کرد: کسانی که در برابر انقلاب می‌ایستند باید در مسلمانی آنان شک کرد.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه نمی‌گوییم که کسی اعتراض و انتقاد نکند، افزود: انتقاد با فتنه‌گری و مقابله و توهین به ولایت فقیه که حاصل خون ائمه و شیعیان در طول تاریخ است سازوکار نیست.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول