اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

9 دی روز اتصال به حبل‌المتین انقلاب اسلامی است

فرماندار تایباد گفت: 9 دی روز وحدت کلمه و اتصال به حبل‌المتین انقلاب اسلامی است.

9 دی روز اتصال به حبل‌المتین انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع خبرنگاران، این روز را روز وحدت کلمه و اتصال به حبل‌المتین انقلاب اسلامی خواند و بر هوشیاری مردم و مسئولین در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان داخلی و خارجی بارها تلاش کردند که به انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزنند که این تلاش‌ها با تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت قهرمان ایران، ترور شخصیت‌ها، محاصره و تحریم اقتصادی و فشارهای گوناگون بارز و آشکار است.

وی به ناکامی دشمن در جنگ سخت و طرح‌ریزی جنگ نرم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا تهاجم فرهنگی دشمن را به درستی تشخیص داده و به مردم و مسئولین هشدار دادند که مراقب ناتو و شبیخون فرهنگی باشند.

وی یادآور شد: گاهی اوقات ما مسئولین غفلت کرده و دشمن از این غفلت بهره‌برداری می‌کند و حوادث کوی دانشگاه رخ می‌دهد؛ بعد از آن دشمن با برنامه‌ریزی بسیار پیچیده‌تر و با صرف هزینه‌های بسیار زیاد تدارک توطئه‌های جدیدی را برای ما دید که تجربه اجرای آن را در سایر کشورها داشت.

فرماندار تایباد افزود: دشمن در سال 88 تمام تلاش خود را در جهت شکل‌دهی انقلاب مخملی در ایران به کار بست و با ایجاد شک در نتایج انتخابات و استفاده از ظرفیت رسانه‌های بیگانه و سرسپردگان داخلی سعی داشت وحدت و همدلی مردم و مسئولین را خدشه‌دار کند که با درایت مقام معظم رهبری این توطئه‌ها نقش بر آب شد و خواب مستکبرین بی‌تعبیر ماند.

وی نهم دی ماه را روز بیعت مجدد با رهبر و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: نهم دی ماه به درستی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده و مردم اوج بصیرت و آگاهی و ولایت مداری خود را در این روز به رخ دنیا کشیدند.

عارفی در پایان گفت: بعد از سال 88 ملت ایران در سالروز نهم دی ماه ضمن تجدید میثاق با ولایت این نکته را هم یادآوری می‌کنند که هیچ گاه فریب دشمنان خارجی و داخلی را نخورده و همواره پشت سر مقام معظم رهبری، حافظ ارزش‌های نظام و حاکمیت اسلامی هستند.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول