اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

انقلاب اسلامی با حماسه 9 دی ماندگار شد

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: همانطور که در روز 22 بهمن ماه انقلاب اسلامی ما شکل گرفت با حماسه 9 دی ماندگار شد.

انقلاب اسلامی با حماسه 9 دی ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه 9 دی به پیرو سخنان مقام معظم رهبری رخ داد و تودهنی به دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: در این روز همه متوجه شدند که این انقلاب صاحب دارد و صاحب اصلی آن هم مردم هستند و نشان‌دهنده بیعت و تعهدی است که ملت نسبت به ولایت فقیه داشتند، درس خوبی که این روز برای ملت داشت، اهمیت وحدت بود و برای دشمنان هم این درس را داشت که این فکر را که می‌توانند بین ملت تفرقه بیندازند و از این راه سوء‌استفاده کنند را از سر بیرون کنند.

معناصری تصریح کرد: همه ما با پیروی از ولایت فقیه و با الگو گرفتن از ایشان می‌توانیم، آرمان‌های انقلاب را ادامه دهیم و همه دراین راه باید در برابر نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب یک‌صدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این روز حماسه آفریدند و عمق ارادت خود به اسلام و امام حسین (ع) را نشان دادند و این روز را به روز ناامیدی دشمنان و بدخواهان اسلام تبدیل کردند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: همانطور که در روز 22 بهمن ماه انقلاب اسلامی ما شکل گرفت با حماسه روز 9 دی انقلاب ماندگار شد و با این اقدام کسانی که در فکر توطئه دیگر علیه ما بودند، متوجه شدند که نمی‌توانند، کاری از پیش ببرند.

معناصری در پایان ابراز داشت: بصیرت دیدن، اهداف پنهان و پیدای دشمن است، دشمن همیشه حرکت خود را در رسیدن به اهداف شوم خود تغییر می‌دهد، اما مردم ما هوشیار هستند و این حضور به این معنی بود که همیشه به‌موقع اقدام می‌کنند و در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول