اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

‌بی‌حرمتی فتنه‌گران قابل تطهیر و بخشش نیست

معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه ‌بی‌حرمتی فتنه‌گران قابل تطهیر و بخشش نیست، گفت: واکاوی و تبیین حماسه 9 دی برای آشنایی نسل جوان با آن یک ضرورت است.

‌بی‌حرمتی فتنه‌گران قابل تطهیر و بخشش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران حماسه 9 دی را دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: باید با روشن‌گری تمام ابعاد حوادث اتفاق افتاده سال 88 به‌ویژه نقش آمریکا و صهیونیسم در این ماجرا خود را برای مقابله با حوادث مشابه آماده کنیم.

معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه در حوادث پس از انتخابات 88 عده‌ای فریب خوردند، افزود: این عده به قانون بی‌احترامی کردند.

وی ادامه داد: این افراد با حرکات زشت خسارت‌های زیادی به کشور وارد کردند که در نهایت با هوشیاری مردم مجبور به عقب‌نشینی شدند.

شهاب‌زاده حماسه 9 دی را نشانه پشتیبانی و حمایت مردم از ولایت فقیه و نظام اسلامی دانست.

وی بی‌حرمتی فتنه‌گران در روز عاشورا و ساحت مقدس حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را موجب نمایاندن چهره واقعی فتنه‌گران به مردم عنوان کرد.

معاون فرماندار آستارا گفت: فتنه‌گران با این اعمال چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند و دستشان را رو کردند.

به گفته این مسئول، در 9 دی روح ولایی حضرت امام حسین(ع) مانند دست غیبی، ملت ایران اسلامی را به صحنه آورد.

وی با بیان اینکه مردم در این حماسه به صورت خودجوش مانند سیل خروشان به صحنه آمدند و ناپاکی‌ها را شستند، تصریح کرد: مردم پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم دادند.

شهاب‌زاده تبیین حماسه 9 دی در بین مردم و نوجوانان و جوانان را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: تمام ابعاد این حماسه در قالب مناظره‌ها و از طریق رسانه‌ها واکاوی شود.

انتهای پیام/84001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول