اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان خواستار شد

احداث درمانگاه مجهز تامین اجتماعی در دشتستان

امام جمعه برازجان خواستار احداث درمانگاه مجهز تامین اجتماعی در دشتستان شد.

احداث درمانگاه مجهز تامین اجتماعی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به مردم عبادت است و هر کس خدمات بیشتری ارائه کند از اجر و ثواب بیشتری برخوردار است.

وی افزود: مسئولان باید نسبت به مشکلات مردم شناخت پیدا کنند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

امام جمعه برازجان با تشکر از زحمات پرسنل تامین اجتماعی به‌ویژه در ارتباط با زیر پوشش قرار دادن افراد جدید خاطرنشان کرد: بیمه کردن کارگران ساختمانی و رانندگان، خادمان مساجد و قاریان قرآن امری بسیار ارزشمند و مهم است.

مصلح خواستار ساختن یک مرکز درمانی ملکی در شهرستان برای رفاه حال بیمه‌شدگان شد.

امام جمعه برازجان خواستار احداث درمانگاه مجهز تامین اجتماعی در دشتستان شد و گفت: با توجه به اینکه زمین این مرکز خریداری شده جا دارد که سازمان مجوز ساخت یک درمانگاه مجهز را صادر کند.

مصلح یادآور شد: در دین اسلام به بهداشت و سلامت تاکید زیادی شده و همه مسئولان باید در تامین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم همت کنند.

وی ابراز داشت: خدمات سازمان تامین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و گسترش خوبی نیز دارد که البته باید کیفیت خدمات بیشتر شود و به ویژه در مناطق دوردست انتظار بیشتری داریم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول