اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور:

حماسه 9 دی با الهام گرفتن از عاشورا به وقوع پیوست

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش و مردمی بود که با الهام گرفتن از عاشورای اباعبدالله‌الحسین (ع) به وقوع پیوست.

حماسه 9 دی با الهام گرفتن از عاشورا به وقوع پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مهدی فضایلی عصر امروز در همایش نهم دی در برازجان، اظهار داشت: 9 دی یک روز مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است و نشانه عمق بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران است.

وی افزود: بدون تردید حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش و مردمی بود که با الهام گرفتن از عاشورای اباعبدالله‌الحسین (ع) به وقوع پیوست.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور خاطرنشان کرد: 9 دی در واقع اوج پیوند ملت ایران با رهبری انقلاب اسلامی بود و گرامیداشت این روز امری لازم است.

فضایلی تصریح کرد: حماسه بزرگ 9 دی را زمانی می‌توانیم درک کنیم که بدانیم در فتنه 88 چه اتفاقی افتاد و قرار بود چه اتفاقی رخ دهد.

وی یادآور شد: همه علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باید از حماسه نهم دی درس بگیرند و با بصیرت‌بخشی و عبرت از این روز از فتنه‌های آینده پیشگیری کنیم و عکس‌العمل به‌موقع نشان دهیم.

فضایلی گفت: به دلیل خلوص و الهی بودن حماسه حضور مردم در نهم دی این حضور با عظمت پایانی بر فتنه سال 88 شد.

وی با بیان اینکه حرکت نهم دی مردمی و از عمق وجود مردم و زلال و الهی بود، ابراز داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار است.

فضایلی افزود: ارتباط تنگاتنگ و وسیع حرکت مردمی در حمایت از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلام، دین، انقلاب و نظام از ویژگی‌های مهم این روز حماسی است.

وی اضافه کرد: مقابله با این فتنه مقابله با یک فرد و نامزد انتخابات نبود بلکه با یک جریان ریشه‌دار و هماهنگ با بیگانگان بود که به دنبال براندازی و نابودی نظام بودند.

براساس این گزارش، همایش 9 دی در برازجان با حضور باشکوه مردم برگزار شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول