اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

سران فتنه دنیا و آخرت خود را از دست دادند

امام جمعه بردخون گفت: سران فتنه دنیا و آخرت خود را از دست دادند.

سران فتنه دنیا و آخرت خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی امشب در مراسم گرامیداشت نهم دی در حسینیه محبان اهل‌بیت(ع)بردخون، اظهار داشت: عده‌ای در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها ریختند و به جان و مال مردم تجاوز کردند و هزینه زیادی را بر کشور کردند که رهبری و ملت از این اعمال و رفتار خون دل خوردند.

وی افزود: این حوادث آزمونی فراموش‌نشدنی برای همه مردم و گروه‌‎ها و افراد درگیر بود و باید جزئیات آن در کتاب‌ها نوشته شود تا جوانان و نسل آینده بخوانند و آگاه شوند و بدانند که برخی از جمله خواص بی‌بصیرت در این صحنه باختند.

رکنی‌حسینی با اشاره به اینکه رهبری ستون بزرگ نظام و اسلام است، متذکر شد: امروز اگر در دنیا رهبر خود را با رهبران آنها مقایسه کنیم به دوراندیشی و آینده‌نگری مقام معظم رهبری پی می‌بریم، چراکه معظم‌له دست خدا و روح ولایت را در این حادثه به طور آشکار دیدند.

امام جمعه بردخون ادامه داد: سران فتنه اندک آبرویی که داشتند در این حوادث از دست دادند و در دام آمریکا و غرب افتادند و دنیا و آخرت خود را از دست دادند، چراکه به ملت ایران خیانت کردند و فریب دشمن را خوردند.

وی تصریح کرد: این کشور بر پایه ولایت می‌چرخد و دشمنان به بهانه سلاح هسته‌ای به دنبال تضعیف ولایت هستند، چراکه در سال‌های انقلاب ولایت موجب حفظ نظام شده است، بنابراین دنیا و دشمنان بدانند که ملت قهرمان ایران همواره مدافع انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز گفت: انتخابات در ایران از سالم‌ترین و بدون حاشیه‌ترین انتخابات دنیا است که رأی مردم محترم است و هر فرد می‌تواند به گزینه خود رأی دهد و در تعیین سرنوشت خود دخالت داشته باشد.

حجت‌الاسلام امرالله شجاعی افزود: باید فرهنگ 9 دی را برای جوانان تبیین کنیم؛ البته مقام معظم رهبری تلاش کردند فتنه را برای مردم تشریح کنند؛ هرچند این ادبیات در زبان مسئولان کمتر دیده می‌شود و لازم است این ادبیات در جامعه نهادینه و عمومی شود و در قالب ابزار فرهنگی منتشر شود.

وی اضافه کرد: برخی نگذاشتند شیرینی حضور 85 درصدی مردم در انتخابات احساس شود، اما آگاهی مردم باعث شد تا غبار فتنه از بین برود و دشمن را که خواب‌های پریشان برای ما دیده بود ناامید کنند و به جرأت باید بگوییم 9 دی را نسل تربیت شده انقلاب ایجاد کرد؛ به گونه‌ای که حرکت عظیم مردم در 9 دی 88 پس از تشییع حضرت امام در تاریخ انقلاب سابقه نداشت.

بهرام حسینی‌پناه، مسئول ستاد گرامیداشت 9 دی نیز از حضور حماسی مردم در این مراسم تقدیر کرد و حمایت و مشارکت مردم بر محور ولایت را موجب یأس و نابودی دشمنان اسلام دانست.

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول