اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا:

جهانی شدن اسلام نیازمند گذر از فتنه‌های پیچیده است

معاون بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه در آخرالزمان فتنه‌ها بسیار پیچیده می‌شوند، افزود: برای جهانی شدن اسلام باید از این مسیر سخت عبور کنیم.

جهانی شدن اسلام نیازمند گذر از فتنه‌های پیچیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، عظیم ابراهیم‌پور امشب در جمع مردم سبزوار اظهار داشت: هم‌اکنون در یک مقطع تاریخی خاص و در نوعی تنگه احد قرار داریم که به فرموده مقام معظم رهبری، اگر آن افراد در جنگ احد عافیت‌طلب نبودند، اسلام در آن جنگ شکست نمی‌خورد.

وی با اشاره به حدیث امام صادق(ع) مبنی بر اینکه در آخرالزمان فتنه‌ها بسیار پیچیده می‌شوند، افزود: برای جهانی شدن اسلام باید از این مسیر سخت عبور کنیم.

معاون بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا ادامه داد: در دنیا دو مکتب به دنبال جهانی شدن هستند، یکی اسلام و دیگری صهیونیسم.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: صهیونیسم خود را وارث زمین می‌داند و معتقد است به جز خودشان کسی دیگر حق ادامه زندگی در این دنیا را ندارد و از همین رو با برنامه به دنبال کوتاه کردن عمر مردم هستند.

ابراهیم‌پور هدف شیعیان در این نبرد را رساندن پیام منجی بشریت امام زمان به کل دنیا عنوان کرد و گفت: صهیونیسم دریافته که پرچمدار این حرکت، ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کسی که مطیع امام و ولی زمان خود نباشد نمی‌تواند عاشق و مطیع ولایت امام زمان(عج) شود.

معاون بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به اهمیت و جایگاه نهج‌البلاغه افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند برای عبور از فتنه‌های امروزی باید به نهج البلاغه رجوع کرد.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: فتنه سال 88 از دهه‌های قبل سرچشمه می‌گیرد و سران اصلی این فتنه، از همان زمان این برنامه‌ریزی را برای براندازی نظام مقدس اسلامی کرده بودند ولی در سال 84 با رأی مردم برنامه آنها به هم خورد.

وی ادامه داد: در سال 88 نیز گفتند اگر در انتخابات بازنده شدیم، بازی را به هم نمی‌زنیم بلکه میز بازی را به هم می‌زنیم.

معاون بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا اظهار کرد: بصیرت یعنی بدون اینکه ولیّ زمانت را ببینی تصمیمی مطابق میل و خواسته او در انجام امور و حوادث بگیری.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول