اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

فتنه 88 لکه ننگ بر دامن استکبار است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: فتنه سال 88 بزرگترین لکه ننگ بر دامن استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها در کودتا علیه انقلاب اسلامی بود که هیچ وقت حقیقت و عینیت پیدا نکرد.

فتنه 88 لکه ننگ بر دامن استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری عصر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در اردبیل اظهار داشت: آنچه که دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشتند در قالب فتنه 88 آن را به مرحله نمایش و اجرا بگذارند پشت کردن به ارزش‌های اسلامی و انقلاب و خدشه وارد کردن به اصل ولایت فقیه بود که همه این تلاش‌ها و کوشش‌ها در خلق حماسه 9 دی برچیده شد و ابعاد آن را مردم ارزشی ایران به خوبی فهمید و نسبت به دفع آن اقدام کرد.

وی حرکت ملت ایران را در 9 دی دفاع تمام قد از ولایت در برابر فتنه بیان کرد و افزود: همه در این روز با شکوه به صحنه آمدند و اوج فرزانگی و دلدادگی خود را به نظام اسلامی نشان داده و در قبال بی‌حرمتی فتنه‌گران به سیدالشهدا (ع) اوج خشم و نفرتشان را اعلام کردند.

مشهوری‌نظری در ادامه تصریح کرد: فتنه‌گران نمی‌دانند که پشتیبان این نظام ولایت و مردم هستند که پیوند آنها دائمی و همیشگی است و گسستی نیز پیدا نمی‌کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: حماسه عظیم 9 دی سال 88 که طراحی نظام سلطه و استکباری و جانبداری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را آشکار کرد برای طراحان و سران فتنه ننگی بزرگ و برای ملت پرشور و همیشه در صحنه ایران واقعه‌ای بی‌بدیل بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این حماسه نشان داد که مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با رشادت‌های نشأت گرفته از شهادت‌طلبی، ایثار و بصیرت ماهیت فتنه‌گران را شناخته و با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب حفاظت می‌کنند.

مشهوری‌نظری بیان کرد: حماسه 9 دی نماد با ارزشی از دفاع مردم از رهبری انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با گرامیداشت حماسه پرشور 9 دی و تجلیل از حماسه‌آفرینان آن و تقارن این روز بزرگ با آغاز هفته وقف، یادآور شد: این حضور وفاداری و تبعیت از ارزش‌های انقلاب و ولایتمداری را در تمام شئون زندگی و خدمت در عرصه اجتماعی را همواره در خاطر خواهد داشت.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول