اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه باشت:

حماسه 9 دی کمر استکبار و فتنه‌گران را شکست

فرمانده سپاه ناحیه باشت با اشاره به حضور مردم در حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی کمر استکبار و فتنه‌گران را شکست.

حماسه 9 دی کمر استکبار و فتنه‌گران را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز باشت در حیرت از تجمعات مردمی ولایت‌مدار و عاشقان ناب اسلام مانده بود چراکه مردم دیندار و دلسوختگان ولایت باری دیگر حماسه‌آفرینی کردند و نشان دادند مطیعان و سربازان امر ولایت‌فقیه با یک اشاره مقام معظم رهبری به صحنه خواهند آمد و اگر امر بفرمایند جان‌نثاری خواهند کرد.

بهروز قلی‌زاده در این تجمع بی‌نظیر مردمی ضمن گرامیداشت این روز حماسی و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروز چهارمین سالگرد حضور حماسه‌ساز مردان و زنان بزرگی است که با بصیرت و هوشیاری در روز 9 دی به صحنه آمده و برای همیشه نقاب از چهره پلید دشمنان اسلام و ایران دریدند.

وی عنوان کرد: روز 9 دی سال 88 شاهد حرکت ولایی و ماندگار مردم فهیم و دشمن‌شناس ملت ایران بودیم روزی که پیروزی برحق شمشیر بصیرت ایرانی بر ذهنیت و اهداف شوم فتنه و فتنه‌گران است.

فرمانده سپاه باشت افزود: حماسه 9 دی روزی بزرگ و مقدس در تاریخ اسلام و ایران خواهد بود چراکه ملت ایران با مشت‌های گره کرده خود به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند هرگونه اقدام و یا تفکر ضداسلامی و ضدمردمی با استقامت مردم رو به رو می‌شود و نتیجه‌ای جز شکست برای آنان نخواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی کمر استکبار و فتنه‌گر را شکست، اعلام کرد: قانون گریزان و کسانی که گمان می‌کردند با آشوب و اهانت به مقدسات اسلام، ملت مسلمان و همیشه بیدار ایران سکوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: جلوگیری از بازگشت فتنه و فتنه‌گران در سیاست کشور، عبرت‌آموزی و یادآوری مستمر این حماسه برای ملت از نکات مهم این روز بزرگ است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی با حضور به موقع خود نشان دادند که از با بصیرت‌ترین افراد جهان هستند.

قلی‌زاده عامل انحراف و زیر پرچم فتنه قرار گرفتن برخی از بی‌بصیرت‌های را دوری از خط انقلاب و آرمان‌های امام و خط ولایت فقیه برشمرد.

انتهای پیام/82007/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول