اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

آثاری از توبه و ندامت در رفتار فتنه‌گران وجود ندارد

امام جمعه جویبار با اشاره به تلاش عده‌ای که به‌دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند گفت: آثاری از توبه و ندامت در رفتار و گفتار فتنه‌گران وجود ندارد.

آثاری از توبه و ندامت در رفتار فتنه‌گران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور پیش ‌از ظهر امروز در همایشی به مناسبت 9 دی در ساری اظهار داشت: 9 دی نقطه عطفی برای تعالی و پیشرفت ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی که بعد از فتنه 88 در کشور به‌وجود آمد پاسخ به دهن‌کجی‌های دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی بود که ایران اسلامی را با برخی کشورهای آسیای میانه اشتباه گرفتند.

امام جمعه شهرستان جویبار بیان داشت: فتنه‌گران در 9 دی با پاسخ دندان شکن مردم مواجه شدند.

وی با اشاره به برخی کارشکنی‌ها در داخل برای کمرنگ جلوه دادن حماسه 9 دی مردم بیان داشت: این عده با شعار وحدت و همدلی تلاش دارند که مسئله 9 دی را به فراموشی سپرده شود.

قلی‌پور تاکید کرد: ساده‌انگاری مسئله 9 دی آفت بزرگ برای انقلاب اسلامی است و این چیزی است که دشمن به دنبال آن است.

وی با اعلام اینکه فتنه در تاریخ اسلام سابقه طولانی دارد، بیان داشت: همه ائمه اطهار در دوران خویش با فتنه مواجه بودند و بی‌بصیرتی مردم دوران ائمه اطهار به شعله‌های فتنه را برافروخته کرد.

امام جمعه شهرستان جویبار بیان داشت: دوران فتنه ائمه اطهار با بی‌بصیرتی مردم همراه بود که سبب ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی شد ولی در حماسه 9 دی مردم با بصیرت ایران اسلامی از ملت دوران پیغمبر بهتر عمل کردند و در برابر دشمنان و فتنه‌گران مقاومت کردند.

این مسئول ادامه داد: همیشه در برابر حق سه جبهه قرار می‌گیرد، موافق، مخالف و بی‌تفاوت‌ها که کسانی که در دوران فتنه بی‌تفاوت هستند گناه‌ آنها کمتر از مخالفان نیست.

قلی‌پور با تشریح ابعاد فتنه در سال 88 گفت: فتنه 88 یک حادثه نبود که بعد از انتخابات در کشور رخ داده باشد.

وی بیان داشت: ریشه فتنه 88 در کشور سابقه بیش از 15 ساله داشت و این عده در زمانی که رسانه در اختیار داشتند در مقالات متعدد سعی داشتند نظام و منویات نظام و اسلام را به چالش بکشند.

امام جمعه جویبار خاطرنشان کرد: بی‌حرمتی که در روز عاشورا انجام شد ریشه در تفکر فتنه‌گران داشت که با رمز تقلب در انتخابات فتنه کلید خورد.

این مسئول تاکید کرد: گناه فتنه‌گران نابخشودنی است اگر چه عده‌ای در داخل تلاش دارند که برای دفاع از آنها در محافل مختلف بحث به میان بیاورند.

وی تصریح کرد: عده‌ای به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند و این در حالی است که ذره‌ای ندامت و پشیمانی در رفتار و گفتار آنها وجود ندارد.

قلی‌پور در پایان با اشاره به علاقه‌مندی مردم ایران به اسلام و رهبر انقلاب بیان داشت: مسیری که رهبر انقلاب اسلامی ایران برای جامعه ما ترسیم کردند همان مسیری است که ائمه طی کردند و مردم ما در مقابل فتنه با بصیرت ظاهر می‌شوند.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول