اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 9 دی اعلام شد

تاثیر بصیرت ملت ایران در برابر فتنه‌ها

سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در آستانه حماسه عظیم 9 دی اعلام کرد که بصیرت نافذ ملت ایران همه فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

تاثیر بصیرت ملت ایران در برابر فتنه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل عصر امروز صادر کرد،‌ آمده است: با وحدت و تبعیت از ولی امر مسلمین می‌توان اوج سرسپردگی به انقلاب و اسلام را نشان داد و فاتحانه در این مسیر گام برداشت.

در این بیانیه آمده است: دلبستگی عمیق مردم آزاده ایران به اسلام و عشق بی‌انتهای آنها به نظام و ولی امر مسلمین جهان پیام‌های جاودانه حماسه 9 دی است که این ملت تاریخ‌ساز بار دیگر آن را در گوش جهانیان فریاد می‌زند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 9 دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با تبعیت از ولایت و امام عظیم‌الشأن و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که به تمام فتنه‌گران و دشمنان نشان داد که پیوند ملت با آرمان‌های امام، شهدا، انقلاب و ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان عمق و ریشه در اعتقادات دینی دارد.

در این بیانیه با اشاره به خروش ملت ایران در پیچیدن تومار بی‌حرمتی‌ها و تمام ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی آمده است: این یوم‌الله به مانند یک رفراندوم سراسری مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان بود که در این روز تاریخی در بیعتی عاشقانه با ولی زمان و آزمون سخت در نشان دادن بصیرت به دنیا نشان دادیم که این دفاع و پشتیبانی عظیم از انقلاب در تاریخ زرین این نظام باقی می‌ماند.

این بیانیه می‌افزاید: تاریخ محل عبرت‌آموزی است و دشمنان نظام و اسلام باید خوب بدانند که ملت ایران همواره جان بر کف آماده حمایت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است و پیامدهای این روز این مهم را به اثبات می‌رساند که مردم سرآمد وحدت در شکستن اعمال شیطانی دشمنان ملت هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده است:‌ ما اعضای بسیج هنرمندان با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری و با پیش رو قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در سالروز این حماسه جاوید عاشورایی بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش‌های نظام اسلامی تاکید می‌کنیم و شاخص ایمان،‌ بصیرت‌افزایی و تکلیف‌گرایی را به عنوان شاخص‌های اصلی فرا رویمان قرار می‌دهیم و فریاد می‌زنیم که 9 دی پیوند عمیق بین مردم و ولایت نه فقط برای خاموش کردن فتنه‌ای عظیم است بلکه به عنوان تصویر تمام رخ پیوند بین ولایت و مردم به جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل نیز اعلام کرد: حماسه 9 دی در حقیقت دفاع تمام قد ایرانیان از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت بود که به بهترین شکل نمود پیدا کرده و جلوه یافت.

در بیانیه‌ای که سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل در آستانه نهم دی ماه صادر کرد بر برجستگی‌ها و ویژگی‌های حماسه ماندگار 9 دی در پشتیبانی از عظمت و بزرگی ملت ایران و ارزش‌های دینی تاکید شده و بر تداوم راه عزتمندانه امام راحل و شهدا تاکید شده است.

در این بیانیه ورزشکاران و بسیجیان دلاور نسبت به وفاداری و ایستادگی امت ولایی استان بر اصول انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: درود خداوند بر روح بلند و ملکوتی امام راحل که در عصر حاضر موجب احیای اسلام ناب محمدی (ص) شد و دشمن‌شناسی و راه‌های مقابله آن را به ملت شریف ایران اسلامی هدیه داد سلام بر جانشین به حق او حضرت امام خامنه‌ای که در جهت پاسداری از اسلامیت، جمهوریت و استقلال این نظام همواره با بصیرت الهی از هیچ کوششی دریغ نفرموده و موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران و منافقان داخلی در تمام فتنه‌ها شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما ورزشکاران بسیجی با گرامیداشت حماسه 9 دی که روز بصیرت امت اسلامی است خیانت و زیاده‌خواهی شنیع فتنه‌گران سال 88 را قویاً محکوم کرده و از دستگاه قضا می‌خواهیم در اسرع وقت به پرونده‌های این فتنه‌گران که عمال آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، رسیدگی کرده تا درس عبرتی برای دشمنان داخلی و خارجی باشد و این کوردلان از همه جا بی‌خبر بدانند که امت ولایی و مؤمن ایران اسلامی از هیچ یک از اصول انقلاب اسلامی عدول نمی‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همچنین از دولت محترم می‌خواهیم از به کارگیری عاملان، ساکتان و حامیان فتنه 88 در پست‌های اجرایی کشور جلوگیری کند تا مشخص شود که خط سرخ شهدا و امام شهدا همچنان راهنما و راهگشای نظام اسلامی است.

سازمان بسیح ورزشکاران استان در پایان این بیانیه آورده است: از حضور مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی که سبب غرور ملت شریف ایران اسلامی شده به خود می‌بالیم و از ورزشکاران بسیجی و سایر اقشار می‌خواهیم با تمام وجود در صحنه حاضر شوند و یاد و خاطره حماسه 9 دی را بیش از پیش زنده نگاه دارند که این همان ادامه راه شهدا و امام شهداست.

انتهای پیام/62001/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول