اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر صورت می‌گیرد

برگزاری آیین عزاداری با محوریت نیروهای مسلح در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با 28 صفر مراسم عزاداری با محوریت نیروهای مسلح در مرکز استان کرمان و با مسئولیت نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

برگزاری آیین عزاداری با محوریت نیروهای مسلح در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم عزاداری 28 صفر با حضور دسته‌های عزاداری نیروهای مسلح در کرمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه از مصلای بزرگ امام علی (ع) آغاز شده و هیئت‌های عزاداری به سمت حسینیه ثارالله حرکت کرده و در این مکان نیز مراسم ویژه‌ای برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با محوریت نیروهای مسلح در مرکز استان و با مسئولیت نیروی انتظامی برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم نمایش انتظام و اتحاد نیروهای مسلح را در کنار مردم در قالب مراسم عزاداری شاهد هستیم.

چناریان خاطر نشان کرد: از آن جایی که دشمنان اسلام از طرق مختلف در مخدوش کردن چهره و جایگاه والای پیامبر اکرم (ص) می‌کوشند، ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم در سالروز رحلت این پیامبر والامقام در تقویت و افزایش روحیه دینی و انقلابی نیروهای مسلح در بزرگداشت شعار اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان و مخدوش کردن چهره آنان و خنثی‌سازی اهداف شوم اسلام ستیزان تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در روز سه‌شنبه با برگزاری یک مراسم عزاداری باشکوه با حضور نیروهای مسلح و مردم عزادار در سراسر استان از آرمان‌های اسلامی و انقلابی خود دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول