اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر صورت می‌گیرد

عزاداری نیروهای مسلح در سوگ رحلت پیامبر اکرم(ص) در قم

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از عزاداری نیروهای مسلح در روز 28 صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) در قم خبر داد.

عزاداری نیروهای مسلح در سوگ رحلت پیامبر اکرم(ص) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) از عزاداری نیروهای مسلح در روز 28 صفر در کل کشور خبر داد و اظهار کرد: از سال 90 در ایام 28 صفر و رحلت پیامبر اکرم(ص) نیروهای مسلح در کل کشور با توجه به تاکیدات فرمانده کل قوا برنامه‌ای در این زمینه پایه‌گذاری کردند.

وی اظهار داشت: در این عزاداری نیروهای مسلح سپاه، برادران ارتشی و نیروهای انتظامی حضور دارند که در هنگام برگزاری عزاداری مردم عادی و بسیجیان نیز به آنها ملحق خواهند شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به تلاش‌های وهابیت و تکفیری‌ها بر نشان‌دادن بی‌تفاوتی شیعه نسبت به پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: دشمنان ما می‌خواهند نشان دهند که شیعه نسبت به اهل بیت(ع) و امامان بیشتر از پیامبر(ص) اهمیت قائل است، به همین دلیل می‌خواهیم این برنامه عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه امسال برنامه‌های متعددی در برگزاری این برنامه داشته و تاکنون چند جلسه اجرایی با برادران نیروی انتظامی، دیگر رده‌های سپاه و استانداری داشته‌ایم.

مهدوی‌نژاد عنوان داشت: در جلسه‌ای با استانداری که با حضور همه مدیران ادارات در زمینه عزاداری 28 صفر برگزار شد، همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و حتی صداوسیما و وزارت کشور نیز به برگزاری این برنامه تاکید خاص داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت و آغاز این دسته عزاداری از مسجد امام حسن عسگری با محوریت هیئت رزمندگان اسلام خواهد بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) یادآور شد: این برنامه روز سه‌شنبه ساعت 9 صبح با حرکت نیروهای نظامی از مبادی شهر آغاز و به سمت مسجد امام حسن عسگری(ع) حرکت کرده و ساعت 10 جلوی مسجد امام حسن(ع) زیارت‌خوانی بعید قرائت می‌شود و از آن پس به سمت میدان آستانه و حرم مطهر حرکت خواهند کرد.

وی عنوان داشت: حرکت در این مسیر همراه با مداحی و عزاداری خواهد بود و نیروهای مسلح در این مراسم با لباس نظامی شرکت خواهند کرد.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیش از 100 شبکه در روز اربعین مراسم عزاداری قم را پوشش داده‌اند که امیدواریم مراسم عزاداری 28 صفر نیز اینگونه بازتاب داشته باشد.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول