اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع):

بصیرت تنها درس رهبری برای تداوم نظام است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تهران گفت: بصیرت تنها درس رهبری برای تداوم نظام است.

بصیرت تنها درس رهبری برای تداوم نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی فیروزکوهی ظهر امروز در تجمع عظیم مردم خلخال در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال که به مناسبت 9 دی برگزار شد با اشاره به رویکرد غرب و استکبار و تفکر آنان برای سلطه بر دنیا و به ویژه کشورمان ایران اظهار کرد: فتنه 88 نتیجه تفکر غرب و استکبار بود که با بصیرت رهبری و ملت ایران ناکام ماند.

وی با اشاره به حمایت فتنه‌گران داخلی از سوی نیروهای خارج از ایران و حضور فتنه‌گران خارجی در فتنه 88 یادآور شد: دشمن در فتنه 88 صف‌آرایی کرده بود و این صف‌آرایی دشمن با تفکر بی‌نظیر و بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب به شکست تبدیل شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تهران ملت ایران را ملتی بصیر عنوان کرد و افزود: ملت هیچ وقت این فتنه و دست داشتن فتنه‌گران داخلی و حمایت استکبار از آنان را از یاد نخواهند برد و تا پای جان بر اهداف استوار نظام لبیک خواهد گفت.

این استاد دانشگاه رویکرد دشمنی غرب با کشورمان را به عنوان یک اصل عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن هیچگاه از اهداف شوم خود دست برنداشته و هرگاه با فتنه و رویکردی جدید برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به پا خواسته که همچنان عزم ملت ایران در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران و بصیرت و آگاهی آنان در نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم استکبار جهانی لازم و ضروریت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم اشعاری در خصوص 9 دی و بصیرت قرائت شد و مردم با شعارهای استکبار‌ستیزی بار دیگر با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/62008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول