اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناباد:

ریشه فتنه 88 وابستگی سران فتنه به مادیات و حبّ قدرت بود

فرمانده سپاه گناباد گفت: ریشه فتنه 88 وابستگی سران فتنه به مادیات و دوست داشتن قدرت بود.

ریشه فتنه 88 وابستگی سران فتنه به مادیات و حبّ قدرت بود

سعید فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: کار دشمنان انقلاب غبارآلود کردن فضای کشور است تا بتوانند به خواسته‌های خود برسند اما ملت ایران باید هوشیار باشند و بصیرت باید در بین اقشار مختلف مردم و بسیجیان افزایش پیدا کند.

وی افزود: غرب و فتنه‌جویان و فتنه‌گران داخلی به خیال اینکه بخواهند نظام اسلامی ایران را ساقط کنند، اقدام به جنگ نرم و انقلاب رنگی علیه ایران کردند اما این خیال باطل فتنه‌گران بود چون انقلاب اسلامی با خون شهدا بنا شده و استوار است.

فرمانده سپاه گناباد تصریح کرد: روز عاشورا مصادف با 6 دی 88، فتنه‌گران به هتک حرمت مجالس عزای حسینی پرداختند و این حادثه سبب شد که مقاصد آنان برای همه مردم ایران آشکار شود.

فولادی ادامه داد: مردم در پاسخ به این عمل قبیح و زشت فتنه‌گران حماسه نهم دی ماه را رقم زدند و حضور خودجوش مردم در روز نهم دی ماه و ناتوان شدن فتنه‌گران از ادامه دادن نقشه‌های شوم خود دستاورد داخلی نهم دی ماه بود.

وی با بیان اینکه نهم دی‌ماه دارای دستاوردهای داخلی و بین‌المللی بود، خاطرنشان کرد: دستاورد بین‌المللی راهپیمایی نهم دی ماه این بود که کشورهای غربی که فتنه را هدایت می‌کردند متوجه شدند این حرکتشان مانند حوادث دیگری که برای انقلاب اسلامی ایران به وجود آورده‌اند به لطف الهی و ملت بصیر و آگاه ایران خنثی شد و خواهد شد.

فرمانده سپاه گناباد بیان کرد: سران فتنه افرادی بودند که قبلاً در قدرت بودند ولی دنیا و شیطنت غرب فریبشان داد و در نهایت فتنه 88 شکل گرفت.

فولادی بیان کرد: ریشه فتنه 88 وابستگی سران فتنه به مادیات و دوست داشتن قدرت و مسئولیت بود.

وی گفت: مقابله با جنگ نرم و همکاری بسیج در خنثی کردن فتنه سال 88 لازم بود و بسیج به لطف الهی توانست این مشکل را برطرف نماید، البته هدایت مقابله با فتنه توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت، ایشان آگاهی و بصیرت را در نماز جمعه بعد از انتخابات 88 دادند و صف ناآگاهان را از فتنه گران جدا کردند.

انتهای پیام/2202/30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول