اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل زندان‌های خراسان‌جنوبی:

نظم، انضباط و امنیت برنامه‌های اصلاحی را به نتیجه می‌رساند

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: وقتی در زندان برنامه‌های اصلاح و تربیت برجسته و نتیجه بخش می‌شود، که در سایه نظم و انضباط و امنیت باشد.

نظم، انضباط و امنیت برنامه‌های اصلاحی را به نتیجه می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی اربابی در جلسه با روسای اندرزگاه‌های زندان مرکزی و بازداشتگاه عمومی که در زندان مرکزی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: روسای اندرزگاه‌ها در تامین امنیت و اصلاح و تربیت زندانیان نقش بسیار مهمی دارند.

وی خطاب به روسای اندرزگاه‌ها افزود: جایگاه رئیس اندرزگاه نقش قابل توجهی است چرا که هر اندرزگاه یک زندان کوچک است که توسط رئیس اندرزگاه اداره می‌شود.

مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی تصریح کرد: رئیس اندرزگاه باید آنچه را که مربوط به اندرزگاه است را به خوبی بداند و از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در اندرزگاه خود آگاه باشد چرا که برنامه‌های اصلاحی و تربیتی هر اندرزگاه زیر نظر رئیس اندرزگاه است و باید با نظارت دقیق بر این برنامه‌ها از نتیجه بخش بودن آنها نیز اطمینان حاصل کند.

اربابی ادامه داد: مراقبان در زندان‌ها علاوه بر نقش امنیتی که در زندان‌ها دارند نقش اصلاحی و تربیتی نیز دارند و باید این نقش آنها پررنگتر از گذشته شود.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق آیین‌نامه سازمان اذعان داشت: اجرای دقیق آیین‌نامه سازمان، نظم و انظباط و امنیت و در نهایت رسیدن به هدف اصلی که اصلاح و تربیت زندانیان است را در پی دارد.

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: احترام و شخصیت زندانیان در هر حالی باید حفظ شود.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول