اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام خاکپورمقدم:

هر زمان از ولایت دور شدیم به دست‌انداز افتادیم/ عدم درک از ولایت سبب فتنه 88 شد

یک کارشناس مذهبی در مازندران با بیان اینکه هر زمان از ولایت دور شدیم به دست‌انداز افتادیم، گفت: عدم درک از ولایت سبب فتنه 88 شد.

هر زمان از ولایت دور شدیم به دست‌انداز افتادیم/ عدم درک از ولایت سبب فتنه 88 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام علی خاکپورمقدم یکشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع شهر نور، اظهار داشت: هر زمانی که از ولایت دور شدیم به دست‌انداز افتادیم و فتنه 88 هم دوری از ولایت و عدم درک و فهم برخی از این جایگاه بود.

وی با جدا خواندن فتنه‌گران از ملت غیور ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران از این ملت نیستند ولو اینکه به فارسی صحبت کنند، زیرا هزینه‌ها و خسارات زیادی را به نظام تحمیل کردند.

این کارشناس مذهبی در مازندران با بیان اینکه ولایت استمرار دارد و قطع نمی‌شود، تصریح کرد: در دوران انقلاب هر زمانی که به حوادثی ناگوار برخورد کردیم زمانی بود که به حرف امام(ره)گوش نکردیم، الان هم هر زمانی که به دست‌اندازی برخورد می‌کنیم زمانی است که به حرف مقام معظم رهبری گوش نمی‌کنیم.

خاکپورمقدم عنوان کرد: بصیرت همان اطاعت و تبعیت از ولایت است که باید در همه زمینه‌ها ساری و جاری باشد و جامعه ما به آن مسلح باشند.

وی متذکر شد: ولایت مطلقه فقیه براساس موازین شرع اسلام است، ولایت پس از غیبت ولیعصر(عج) تاکنون ادامه دارد و در قبل از انقلاب هم شیخ فضل‌الله نوری این افتخار تشیع اصرار کردند که حتماً در متمم قانون اساسی مراجع نظارت داشته باشند و همین امر سبب شد تا شیخ فضل‌الله نوری را به شهادت برسانند.

این کارشناس مذهبی در مازندران با اشاره به اینکه مقبولیت و مشروعیت نظام ما با ولایت است، عنوان کرد: ملت ایران با درک درست از اصل ولایت و تبعیت از ولی فقیه همواره نقش برجسته خود را ایفا کردند و حماسه 9 دی هم برهمین اساس خلق شد.

وی ابراز داشت: مردم به وظیفۀ خودشان آشنا هستند، اما برخی خواص درک و فهم درستی ندارند و برای نظام و کشور مشکلاتی به ‌وجود می‌آورند که بصیرت این ملت و تدبیر ولایت مشکلات را رفع می‌کند.

خاکپورمقدم در پایان گرامیداشت 9 دی را ضروری دانست و یادآور شد: این روز هم مانند دیگر یوم‌الله‌های انقلاب باید گرامی داشته شود و باید قدردان آن باشیم، چراکه 9 دی روز بصیرت ملی است.

انتهای پیام/86023/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول