اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

مردم با جان و دل از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، گفت: مردم غیور ایران با جان و دل از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

مردم با جان و دل از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی امشب در جلسه امور بانوان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری با تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) با بیان اینکه بعضی از ایام در تاریخ ماندگارند، اظهار داشت: مسلماً همه روزها، ایام الهی است، همان‏گونه که همه مکان‏ها متعلق به خدا است.

وی ادامه داد: «ایّام اللّه»، تمام روزهایی است که دارای عظمتی در تاریخ زندگی بشر است و هر روز که یکی از فرمان‏های خدا در آن چنان درخشیده که بقیه امور را تحت‏الشعاع خود قرار داده، ایّام اللّه است.

وی از عاشورا، 22 بهمن و حماسه 9 دی به عنوان ایام الله و روزهای ماندگار تاریخ یاد کرد و گفت: آنچه سبب ماندگاری این روزها می‌شود اراده انسان‌هاست، آنچه عاشورا را ماندگار و برجسته کرد و به اوج رساند ایثارگری امام حسین(ع) و یارانش بود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه یکی از توصیه‌های قرآن به پیامبر اسلام این است که ایام‌الله را برای مردم بازگو و تبیین کنید، بیان داشت: ما نیز وظیفه داریم ویژگی‌های برجسته این ایام را برای مردم بازگو کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، اضافه کرد: مردم با جان و دل از دستاوردهای انقلاب دفاع کردند.

وی در پایان نقش بانوان را در پیروزی انقلاب، تثبیت نظام و استمرار آن نقش مهم و تأثیرگذار دانست و متذکر شد: زنان‌ مسلمان‌ ایران‌ با اقتدار و الگوپذیری‌ از حضرت‌ فاطمه‌ زهرا(س‌) و دختر بزرگوارش‌ زینب‌ کبری (س‌) وارد نهضت‌ شدند و در مقابل‌ طاغوت‌ ایستادند و از اسلام‌ و قرآن‌ دفاع‌ کردند.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول