اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار تأکید کرد

بیانات رهبر معظم انقلاب عامل اتحاد و همدلی در جامعه

امام جمعه رودبار جنوب گفت: باید از بیانات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد اتحاد و همدلی هرچه تمام‌تر میان مردم و جامعه استفاده شود.

بیانات رهبر معظم انقلاب عامل اتحاد و همدلی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسی در هر جایگاهی حق زیرسئوال بردن خدمات ارزنده نظام را به مردم ندارد و هر کس این کار را بکند، کفران نعمت انجام داده است.

وی افزود: هیچ کس نباید به خودش اجازه زیر سوال بردن خدمات نظام را به مردم در هر نقطه‌ای از استان و کشور جمهوری اسلامی بدهد و وظیفه همه ایجاب می‌کند که از نظام و دولتی که حکمش توسط رهبر انقلاب تنفیذ شده حمایت کند.

گروهی تصریح کرد: باید از بیانات رهبر معظم انقلاب برای ایجاد اتحاد و همدلی هر چه تمام‌تر میان مردم و جامعه تلاش شود و تریبون نماز جمعه یکی از قوی‌ترین ابزارهای فرهنگی برای لبیک به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در جایی درباره نحوه خدمات رسانی نظام به مردم حرفی زده است‌، قطعاً غرضی در کار نبوده و مسئولان ذیربط باید جوابگو باشند.

امام جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: همیشه باید برای مسئولان در هر جایگاهی اعم از اجرایی و معنوی مردم مهم باشند و اینکه خدمات به مردم در کجا و کدام نقطه ارائه شده اصلا مهم نیست.

وی بیان داشت: نباید با انگیزه کم و یا زیاد نشان دادن خدمات نظام سخنی به میان بیاوریم، چراکه نظام به هر منطقه‌ای در حد استحقاقش خدمات داده است که باید شکرگزار باشیم.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول